52% нових покупців і ріст попиту: як працює Фокстрот на маркетплейсі Kasta
Омніканальний ритейлер підбив підсумки першого місяця роботи на найбільшій платформі для онлайн-шопінгу в Україні.
Фокстрот, один з лідерів українського ритейлу побутової та електронної техніки, відзвітував про успіхи першого місяця представленості свого асортименту на популярному маркетплейсі Kasta. Зокрема, за цей короткий період з числа кількох тисяч замовлень понад 52% покупців стали новими для бренду Фокстрот.
Як результат, спільна робота двох компаній із різними нішами дозволила не лише підвищити обсяг продажів, а й значно розширити аудиторію, надаючи покупцям зручний доступ до якісної техніки та аксесуарів.
«Досвід першого місяця підкреслює не лише правильність стратегії співпраці між Фокстрот та Kasta, а й підтверджує важливість таких колаборацій як для розвитку ринку, так і для споживачів. Крім того, інноваційні підходи та обмін напрацьованими практиками дозволяють знаходити нові можливості для покращення сервісу та пропозицій для наших аудиторій», – зазначив e-commerce-директор Фокстрот Кирил Попов-Черкасов.
У ритейлера назвали товарні групи з найбільшим чеком з числа замовлень на Kasta:
- зарядні станції (зокрема, потужні моделі лінійки Bluetti);
- ноутбуки (Acer Predator, Apple MacBook Air M3)
- смартфони (Apple iPhone 16 Pro, Samsung Galaxy S24);
- велика побутова техніка (холодильники, пральні машини).
Також підвищеною популярністю серед відвідувачів Kasta користуються аксесуари та дрібна побутова техніка. Зокрема, у кількісному вираженні в топ-5 увійшли такі групи товарів, як сушарки для білизни й одягу, набори ножів, портативні пилососи, електрочайники.
«Тандем між Kasta і Фокстрот є прикладом того, як співпраця між різними сегментами ринку може привести до взаємного зростання і розширення аудиторій. Про це свідчить зростаючий попит на асортимент з числа техніки і електроніки серед наших покупців», – каже маркетинг-директорка Kasta Інна Демиденко.
Зазначимо, омніканальний продавець техніки і гаджетів Фокстрот представлений на найбільшому в країні модному маркетплейсі Kasta з 13 листопада 2024 року. Колаборація включає розміщення близько 10 000 товарів з асортименту ритейлера.