Нам невідома ностальгія: Фокстрот презентував нове позиціонування
Над розробкою нового позиціонування, фірмового стилю та ключових комунікацій рітейлера останній рік працювала Fedoriv Agency.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Осінь для торгової мережі Фокстрот ознаменувалася не тільки 25-річним ювілеєм, а й презентацією нової комунікаційної платформи та стратегії розвитку компанії в цілому. Про взятий вектор розвитку компанія розповіла своїм партнерам-вендорам в кінці вересня, а з середини жовтня запустила масштабну комунікацію зі споживачами, заявивши про кардинальні зміни.
«Із запуском нового позиціонування ми не можемо обмежуватися лише зміною відеоролика на телебаченні. Ми прийняли виклик перебудувати всю компанію, поміняти процеси, комерційну складову, зробити Фокстрот швидким, сучасним і технологічним», – зазначив Юрій Поліщук, комерційний директор компанії.
Ключовим меседжем комунікації Фокстрот з покупцем зробили ідею «Живи наживо», щоб звести до мінімуму ностальгічно-консервативне сприйняття Фокстрот. Старт цієї ідеї був взятий ще влітку в рекламній кампанії «Оновлюйся» (із закликом оновлювати застарілу побутову техніку) та посилений лончевою комунікацією в жовтні з «проявами» алергії на все старе. І найважливіше – епічне повернення бренд-персонажа – лисиці. Вона перевтілилася в сучасного анімаційного героя на ім’я Фоксі, й вже встигла зібрати позитивні відгуки.
«Оновлений бренд – це також новий рівень очікувань клієнта та нові цілі для нас. Тому Фокстрот продовжує своє перевтілення, щоб стати яскравим, безпосереднім і трендовим магазином», – додала Наталія Ставраті, маркетинг-директор Фокстрот.
Проведена істотна робота для того, щоб зробити мережу єдиною впізнаваною і зрозумілою покупцеві. Для цього в залежності від площі та локації магазину розроблено п’ять форматів – від максимального до мінімального мінус. Такий крок дозволить не тільки візуально оновити магазини, але й розширити асортимент і посилитися в омніканальності.
«Завдяки реформам, проведеним в логістиці, ми змогли розширити продуктову матрицю, щоб покупець, який зробив замовлення в інтернеті, зміг забрати товар у найближчому по розташуванню магазині Фокстрот вже через півгодини після оформлення покупки. Тепер будь-який магазин, навіть формату «мінімальний», може оперувати асортиментом інтернет-майданчики», – зазначив Юрій Поліщук.
За період липень-жовтень в новому форматі відкрито 10 магазинів Фокстрот: в Києві (ТРЦ SkyМall), Броварах (ТРЦ Термінал), Чернігові (ТРЦ Hollywood), Вінниці, Запоріжжі та інших містах обласного та районного значення. 25-27 жовтня відбудеться відразу три відкриття – в Дніпрі (ТРЦ Караван), Львові та Червонограді. До 1 квітня наступного року в планах мережі – перевідкрити 25 торгових точок, щоб за 2-3 роки повністю оновити мережу.
Довідка. Група компаній Фокстрот розвиває бренди “Фокстрот. Техніка для дому” , “Техношара” (рітейл побутової та електронної техніки) і “Секунда” (часовий рітейл), а також DEPO’t Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГКФ). Співзасновниками групи компаній Фокстрот є Валерій Маковецький (глава наглядової ради Фокстрот) і Геннадій Виходцев (генеральний директор групи компаній Фокстрот).
Станом на 2019 рік мережа налічує 162 магазини загальною торговою площею 153 000 кв. м в 90 обласних і районних центрах України. Відвідуваність магазинів становить 27,8 млн осіб на рік (за даними 2018 року) трафік відвідування інтернет-магазину foxtrot.ua досягає 8 млн користувачів в місяць.
У торгових об’єктах мережі представлений широкий асортимент товарів: від смартфонів і побутової техніки до електротранспорту та інноваційних новинок. Доступні програми споживчого кредитування та програма лояльності «Фокс Клуб», кількість учасників якої наблизилося до 8,8 млн.
Читайте також –
Чверть століття в рітейлі: топ-25 цікавих фактів про мережу Фокстрот