Фокстрот – у першій десятці найдорожчих брендів України за версією журналу Корреспондент

Фокстрот – у першій десятці найдорожчих брендів України за версією журналу Корреспондент

28.07.2020 07:30
  121
rau

Журнал Корреспондент оцінив бренд Фокстрот в $168,5 млн (7 позиція в рейтингу), а також визнав одним з найбільш «оцифрованих» брендів України (5 позиція).

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила прес-служба рітейлера, журнал Корреспондент втретє порахував, скільки коштують найбільші українські бренди і склав рейтинг з 50 найдорожчих. Бренд Фокстрот – єдиний ритейлер у категорії побутової техніки та електроніки, який з року в рік зберігає свої позиції в першій десятці лідерів.

“Вартість бренду – це показник його стійкості, життєздатності, надійності. І якщо репутаційний аудит говорить про високі позиції Фокстрот і його лідерство – це хороший сигнал нашим партнерам і споживачам”, – зазначив Геннадій Виходцев, співзасновник ГК Фокстрот.

У компанії Фокстрот відзначили, що 2019-2020 фінансовий рік став показовим у 25-річній історії бренду: компанія запустила ребрендинг, тотальне перезавантаження всіх бізнес-процесів, успішно підкорила онлайн-продажу і перезавантажила формат комунікацій зі споживачем.

“У 2019 році бренд став більш впізнаваним не тільки в «цегляному» ритейлі, а й в інтернеті, а успіхи в онлайн торгівлі Фокстрот дали підстави зайти до першої п’ятірки найбільш «оцифрованих» ТОП-15 брендів України”, – розповіли в компанії.

Високі позиції в пулі вдалих онлайн-торговців України пояснюються наявністю стратегії омніканальності Фокстрот, де можливості найбільшої мережі магазинів електроніки доповнюються можливостями оновленого у 2019 році інтернет-майданчику Foxtrot.ua із середнім трафіком 8,5 млн відвідувачів щомісяця (під час карантину сайт поставив своєрідний рекорд: 270 тисяч відвідувачів за один день). За останній рік Фокстрот показав високі результати в інтернеті-торгівлі: збільшив частку в онлайн-торгівлі в 1,5 рази, а товарообіг – на 270 %.

“Для бренду Фокстрот важливо не тільки виглядати сучасно, а бути сучасними, помітними і корисними для наших клієнтів. І саме інтернет пропонує інструменти, за допомогою яких можна достукатися практично до будь-якого споживача, поговорити з ним, з’ясувати його потреби і очікування в торговому процесі, – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії Фокстрот. – Тому ми продовжуємо посилення омніканальності, діджиталізуємося, паралельно запускаємо магазини нового формату, покращуємо сервіс і удосконалюємо вже запущені реформи. Упевнений, це те, що потрібно нашим споживачам, а значить і нашому бренду, щоб зберігати лідерство”.

За результатами дослідження журналу Корреспондент, десятка лідерів зараз в сумі коштує майже $1,8 млрд. У минулому році їх сукупна вартість оцінювалася в $1,7 млрд. Ціна ТОП-30 рейтингу — $4,1 млрд, роком раніше вартість була близько $4 млрд. а всі 50 учасників в 2020 році дісталися до позначки $5,7 млрд. У 2019 році їх сукупна ціна була менше $ 5,4 млрд.

Читайте також

Олексій Зозуля, Фокстрот: Удвічі виросла кількість покупців, що міксують онлайн та офлайн-способи покупки

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку