Рік оновлення: у Фокстрот оголосили результати модернізації мережі

Рік оновлення: у Фокстрот оголосили результати модернізації мережі

12.01.2022 07:45
  1357
Костянтин Симоненко

У 2021 році омніканальний рітейлер презентував 10 нових торгових точок та додав 20 магазинів до 47 вже оновлених.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, минулий рік рітейлер Фокстрот провів динамічно та результативно. Працювали над розвитком роздрібної мережі, розширенням асортименту онлайн-каналу foxtrot.ua, запустили чимало опцій, які удосконалюють процес покупки та в умовах пандемії дозволяють людям почуватися безпечно.

Зокрема, продовжили модернізацію та відкриття нових магазинів. Так, на початку квітня рітейлер запустив новий об’єкт в Одесі – у ТРЦ FontanSky. У столиці протягом року до наявних 20 ще відкрили чотири магазини: у ТРЦ Blockbuster Mall, ТРЦ РайON, ТРЦ Хіт Mall, ТРЦ Respublika Park. Також зміцнено позиції у Харкові, збільшивши кількість магазинів до восьми: там Фокстрот відкрито у ТРЦ Nikolsky та Karavan Mall.

У грудні Фокстрот відкрив найбільший Фокстрот у Вінниці по вул. Коцюбинського, 78, а також нові магазини в Бучі в ТЦ Retail Park Bucha та у Чорноморську в ТРЦ Атмосфера.

Кожен з цих магазинів отримав сучасне оформлення, продумане планування й розташування торгівельних полиць, розширення асортименту відповідно до ключових вимог формату. Під дахом «білого хабу» покупці можуть перевірити товар, розрахуватися за нього, скористатися додатковими послугами, а також забрати інтернет-замовлення, оформлене на foxtrot.ua.

Оновлений дизайн після реформату отримали 20 магазинів бренду по Україні: у Львові, Дніпрі, Кропивницькому, Миколаєві, Житомирі тощо. Із останніх – у Червонограді (вул. Шевченка 5 А, ТЦ Кристинопіль), Тернополі (вул. Текстильна, 28, ТРЦ Подоляни), Черкасах (вул. 30-річчя Перемоги, 29) та Рівному (пр-т Миру, 10).

«В середньому, кожен модернізований магазин додає +20-30% в товарообігу. Також зміни позитивно впливають на індекс здоров’я бренду та лояльність наших клієнтів», – зазначив CEO Фокстрот Олексій Зозуля.

Він додав, що в цьому році основний фокус компанії буде направлений на продовження реалізації омніканальної стратегії та удосконаленні клієнтського сервісу: «Будемо осучаснювати роздрібну мережу, працюватимемо над розвитком нетрадиційних для нас категорій товарів на інтернет-платформі. На часі – впровадження принципів сервіс-дизайну та запуск актуальних продуктів».

Мережа Фокстрот – один з найбільших українських рітейлерів, що налічує 167 магазинів у 90 населенних пунктах країни та інтернет-платформу foxtrot.ua. У 2019 році компанія оголосила про комплексне перезавантаження бренду, оновивши за два роки третину роздрібної мережі.

Кількість клієнтів за цей період зросла на 30% і наразі складає 12,1 млн. Компанія першою на ринку ПТіЕ запровадила використання програмної каси за допомогою рішення компанії Checkbox (пРРО) у всіх роздрібних магазинах і в інтернет-магазині foxtrot.ua. За рік видача електронних фіскальних чеків замість паперових досягла 90% усіх продажів. Також реалізували можливість отримання техніки в кредит із використанням електронних документів із мобільного додатку «Дія», в тому числі із закордонним паспортом.

Читайте також –

Чорна п’ятниця у Фокстрот: рітейлер підбив підсумки найгучнішого розпродажу року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку