Фокстрот запустив доставку через поштового оператора Justin

Фокстрот запустив доставку через поштового оператора Justin

27.03.2020 10:55
  547
rau

В умовах дотримання карантинних заходів, омніканальний рітейлер Фокстрот розширює пул логістичних операторів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила прес-служба компанії, під час загальнонаціонального карантину в мережі Фокстрот спостерігається зростання й перерозподіл потоку клієнтів і замовлень з магазинів в онлайн-продажі з доставкою «до дверей»/«до відділення». Логістика забезпечується як власною службою доставки, так і кур’єрськими компаніями-партнерами (Нова Пошта і Укрпошта). Щоб розширити географію покриття доставки, рітейлер прийняв рішення оперативно запустити співпрацю з оператором Justin.

«Онлайн-шопінг, в тому числі – покупка побутової техніки й електронних гаджетів, став максимально затребуваний серед українців під час карантину. При цьому клієнт очікує від нас не тільки швидкої реакції в оформленні інтернет-замовлення, але й якісної та зручної доставки. Упевнений, що співпраця з компанією Justin дозволить нам розширити наше покриття клієнтської доставки і бути ближче до покупця», – прокоментував старт роботи Вадим Осинський, начальник управління ланцюга поставок Фокстрот.

Основна перевага Justin – зручність в розташуванні відділень. Клієнти Фокстрот зможуть отримати свої товари в понад 500 поштових відділеннях у низці великих мережевих супермаркетів країни.

Це особливо важливо, коли покупцям необхідно мінімізувати відвідування громадських місць, а вихід за продуктами і товарами першої необхідності є чи не єдиним винятком і дає можливість поєднати продовольчий шопінг з отриманням поштового відправлення від Фокстрот.

«Ми, як клієнтоорієнтований поштово-логістичний сервіс, як ніколи відчуваємо свою відповідальність в ситуації, що склалася. Саме тому ми щодня впроваджуємо нові рішення для безпеки клієнта, розширюємо послуги для його зручності, а також робимо все можливе, щоб просто викликати у нього посмішку і подарувати позитивні емоції, – зазначив Юрій Авдиш, генеральний директор Justin. – Ось що нам вдалося зробити:

  • наші оператори у відділеннях працюють в масках і рукавичках;
  • в кожному відділенні у вільному доступі є дезінфікуючі засоби;
  • стежимо, щоб відвідувачі дотримувалися дистанції один між одним в 1 метр;
  • регулярно дезінфікуємо дверні ручки і всі поверхні «частого контакту»;
  • тестуємо доставку на будинок продуктів і медикаментів;
  • домовляємося з партнерами про безкоштовну доставку і робимо онлайн-шопінг доступніше;
  • у наших відділеннях пригощаємо цукерками-вітамінами, даруємо посмішки і радіємо, коли відвідувачі дарують їх нам у відповідь.

Як підсумок, ми допомагаємо нашим клієнтам мінімізувати виходи з будинку під час всеукраїнського карантину, піклуючись про їхню безпеку і гарний настрій».

Як повідомлялося раніше, в умовах карантину компанія Фокстрот зробила акцент на e-commerce і скоординувала ресурси на забезпечення безпечної та швидкої доставки побутової техніки й електроніки. Для цього антикризовий штаб компанії розробив новий регламент правил для власної служби доставки – максимально безпечної як для покупців, так і для кур’єрів. Також у компанії відзначили, що доставка техніки й електроніки для клієнтів Фокстрот на період карантину здійснюється безкоштовно.

Читайте також – 

ОНОВЛЕНО: Фокстрот робить акцент на онлайн-торгівлі під час карантину


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку