Фокстрот сплатив 700 млн грн податків за 9 місяців 2024 року, перевищивши загальний обсяг минулого року

Фокстрот сплатив 700 млн грн податків за 9 місяців 2024 року, перевищивши загальний обсяг минулого року

14.11.2024 11:00
  575
rau

У компанії підбили основні підсумки III кварталу 2024 року в частині приросту товарообігу, розвитку мережі і реалізації соціальних ініціатив.

Як повідомили RAU в прес-службі ритейлера, за минулий квартал (серпень-жовтень 2024 року) компанія збільшила обсяг сплачених податків на 269 млн грн, а всього за 9 місяців – 700,5 млн грн, що майже на чверть більше загальної суми за попередній рік. У товарообігу зафіксували приріст на 20% у порівнянні до аналогічного періоду 2023 року. По трафіку на сайті спостерігається тенденція росту (+21 %).

Враховуючи сезонність (тривалу аномальну спеку) і попит на альтернативні джерела живлення, основними драйверами продажів у третьому кварталі стали такі групи товарів (у порівнянні з аналогічним періодом минулого року):

  • зарядні станції (ріст майже в 10 разів);
  • кондиціонери (+141%) і вентилятори (+135%).

Помірне зростання у період Back-to-Scholl показали GSM-пристрої (смартфони, планшети, смарт-годинники) – на 32%, ноутбуки – на 21%, навушники – на 22%, принтери – на 37%.

Упродовж третього кварталу Фокстрот презентував три оновлені магазини. Реновацію провели у магазинах мережі в Білій Церкві (ТРЦ Гермес), Самборі і Одесі (ТРЦ City Center). Ключові зміни торкнулись заміни торговельного обладнання, розміщення товарів, освітлення, внутрішнього оформлення з елементами «вишиванки». Також на часі у ритейлера – впровадження безбар’єрних рішень і інклюзивного торгового простору у нових й оновлених магазинах.

Зокрема Фокстрот запровадив сучасне рішення для клієнтів з порушенням слуху – інтеграцію Deaf ID (унікального електронного посвідченням нечуючої людини) у програму лояльності ФоксFan.

Ритейлер продовжує надавати регулярну пряму допомогу підрозділам Сил оборони України. Передусім, підсилення технікою десантно-штурмових і зенітно-ракетних підрозділів, які виконують бойові задачі на «найспекотніших» напрямках фронту, воїнів ППО,  а також – колег-захисників із #ротиФокстрота. Загальна сума вже сягає понад 40,5 млн грн.

«Найважливіше, чим сьогодні керується кожен керівник – це розвиток своєї компанії і підтримка держави та її захисників. Це ключові і взаємодоповнюючі речі. Бізнес працює, масштабується, створює робочі місця, сплачує податки. Аксіома для мирного часу і фундамент задля збереження держави зараз. Попереду ще багато роботи і різноманітних квестів. Та ми точно впораємося з усіма викликами, бо працюємо всі заради однієї мети», – підсумував СЕО компанії Фокстрот Олексій Зозуля.

Нагадаємо, у вересні 2024 року компанія успішно відзначила своє 30-річчя і запустила комунікаційну концепцію «ХОЧ?» – новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  908
Усі новини ринку