
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


У компанії підбили основні підсумки III кварталу 2024 року в частині приросту товарообігу, розвитку мережі і реалізації соціальних ініціатив.
Як повідомили RAU в прес-службі ритейлера, за минулий квартал (серпень-жовтень 2024 року) компанія збільшила обсяг сплачених податків на 269 млн грн, а всього за 9 місяців – 700,5 млн грн, що майже на чверть більше загальної суми за попередній рік. У товарообігу зафіксували приріст на 20% у порівнянні до аналогічного періоду 2023 року. По трафіку на сайті спостерігається тенденція росту (+21 %).
Враховуючи сезонність (тривалу аномальну спеку) і попит на альтернативні джерела живлення, основними драйверами продажів у третьому кварталі стали такі групи товарів (у порівнянні з аналогічним періодом минулого року):
Помірне зростання у період Back-to-Scholl показали GSM-пристрої (смартфони, планшети, смарт-годинники) – на 32%, ноутбуки – на 21%, навушники – на 22%, принтери – на 37%.
Упродовж третього кварталу Фокстрот презентував три оновлені магазини. Реновацію провели у магазинах мережі в Білій Церкві (ТРЦ Гермес), Самборі і Одесі (ТРЦ City Center). Ключові зміни торкнулись заміни торговельного обладнання, розміщення товарів, освітлення, внутрішнього оформлення з елементами «вишиванки». Також на часі у ритейлера – впровадження безбар’єрних рішень і інклюзивного торгового простору у нових й оновлених магазинах.
Зокрема Фокстрот запровадив сучасне рішення для клієнтів з порушенням слуху – інтеграцію Deaf ID (унікального електронного посвідченням нечуючої людини) у програму лояльності ФоксFan.
Ритейлер продовжує надавати регулярну пряму допомогу підрозділам Сил оборони України. Передусім, підсилення технікою десантно-штурмових і зенітно-ракетних підрозділів, які виконують бойові задачі на «найспекотніших» напрямках фронту, воїнів ППО, а також – колег-захисників із #ротиФокстрота. Загальна сума вже сягає понад 40,5 млн грн.
«Найважливіше, чим сьогодні керується кожен керівник – це розвиток своєї компанії і підтримка держави та її захисників. Це ключові і взаємодоповнюючі речі. Бізнес працює, масштабується, створює робочі місця, сплачує податки. Аксіома для мирного часу і фундамент задля збереження держави зараз. Попереду ще багато роботи і різноманітних квестів. Та ми точно впораємося з усіма викликами, бо працюємо всі заради однієї мети», – підсумував СЕО компанії Фокстрот Олексій Зозуля.
Нагадаємо, у вересні 2024 року компанія успішно відзначила своє 30-річчя і запустила комунікаційну концепцію «ХОЧ?» – новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням.