Наші технології: український виробник світлодіодних продуктів підкорює Україну та Європу

Наші технології: український виробник світлодіодних продуктів підкорює Україну та Європу

20.12.2019 12:15
  293
rau

По всій Україні щомісяця відкриваються нові супермаркети, торговельні центри, спортивні майданчики, з’являються брендові магазини, ресторани, клуби. Кожен із брендів прагне виділитися серед інших.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Ефективним вирішенням для створення привабливого бізнесу, є встановлення світлодіодного екрану всередині або зовні закладу. На ньому можна транслювати цікавий контент, залучаючи нових клієнтів і суттєво збільшуючи прибуток.

Дмитро Вірич, директор Flylights — популярного українського виробника світлодіодної продукції – розповів RAU, як продукція його компанії може стати у нагоді рітейлерам та девелоперам.

Спочатку компанія купувала китайські екрани, наразі ж виробляє екрани самостійно. Чим зумовлений такий крок і до яких наслідків це призвело?

– Вірно, Flylights за роки своєї роботи подолала великий шлях. Перший час компанія торгувала китайськими екранами, але їх якість перестала нас влаштовувати і ми вирішили відкрити своє виробництво екранів, які збиралися з закуплених LED-модулів. Після декількох років такої практики команда Flylights пішла ще далі — відкрила виробництво, на якому виготовляються світлодіодні модулі. І тепер ми збираємо екрани з власних комплектуючих. Це дозволило вивести продукти Flylights на новий рівень, організувати повний цикл виробництва. Наші модулі ретельно тестуються протягом 72-х годин, щоб виявити і вилучити комплектуючі, які не відповідають високим стандартам компанії. Тому для виробництва екранів використовуються тільки найякісніші модулі.

– Хто були вашими першими замовниками?

– Першим замовником був знайомий власник одного магазину. Він був приємно здивований якістю нашої продукції, тому порадив нас знайомому колезі. Після цих вигідних угод, ми оцінили потенціал бізнесу і взялися за виробництво екранів серйозно. І тепер наші клієнти — по всій Україні та навіть у багатьох країнах ЄС. Це великі мережі магазинів, торгові центри, популярні розважальні заклади.

– Які проекти є предметом особливої ​​гордості?

– В першу чергу, це нестандартні замовлення від наших клієнтів. Над тим, щоб знайти креативне рішення і вирішити завдання замовника, працюють першокласні фахівці кількох департаментів компанії.

Наприклад, один з кейсів — оновлений ЦУМ на Хрещатику. Вітрини ЦУМу не були призначені для установки екранів, крім цього, до вітрин мав бути постійний доступ для техобслуговування. Ми розробили і сконструювали механізм, який дозволяє клієнту керувати екранами та змінювати їх положення.

По-друге, варто відзначити великі замовлення, які необхідно було закінчити за обмежений час.

Об’ємний медіафасад перед входом в ТЦ Lavina Mall, 7 світлодіодних екранів і чимало дисплеїв для магазинів всередині ТРЦ; зовнішні дисплеї для ТРЦ Ocean Plaza — теж робота Flylights! Також ми співпрацюємо і з мережевими клієнтами, такими як Brocard, McDonalds, KLO, компанія працює з усіма сферами бізнесу по всій Україні.

Розкажіть про свої найпопулярніші продукти.

– Найчастіше клієнти замовляють повнокольорові LED-екрани і монохромні рухомі рядки, вони користуються стабільною популярністю на ринку. Зростає попит на екрани з малим кроком пікселя (крок пікселя — параметр, який визначає відстань між світлодіодами екрану — прим.), тому що у них висока якість зображення. Тому реклама та інший відеоконтент на екранах з малим кроком пікселя виглядає яскраво і привабливо. Зараз Flylights випускає продукцію як середнього, так і преміального рівня — клієнт сам вибирає потрібний йому продукт.

– Що відрізняє преміальну лінійку від інших продуктів компанії?

– Преміальна продукція — також предмет нашої гордості. Преміум-екрани розробляються під індивідуальні замовлення, тому кожен продукт з лінійки — унікальний. За допомогою високоякісних світлодіодів ми змогли досягти вражаючих результатів — преміальні екрани виглядають ще яскравіше і чіткіше, та служать ще довше.

У Flylights є офіс та виробництво не тільки в Україні, але й у Польщі. Що спонукало вас відкрити закордонне представництво?

– Для нас це був важливий крок — визнання української компанії в Європі. Ми почали отримувати замовлення з ЄС, європейцям стали цікаві українські екрани через їх високу якість та приємну ціну. Спочатку ми відправляли екрани за зарубіжними замовленнями безпосередньо з України, але це було невигідно та довго. Тому був відкритий офіс, а потім і виробництво в Польщі, це спростило логістику і тепер польське представництво продає нашу продукцію по всій Європі.

Для цього ми використовуємо дилерську мережу — штат відповідальних менеджерів працює над поширенням нашої продукції в ЄС. Сподіваємося надалі популяризувати наші екрани, ми віримо в те, що українські продукти — конкурентоспроможні.

– Як організовано виробництво екранів Flylights в Польщі?

– Ми привозимо на польське виробництво модулі, виготовлені українським заводом, а потім збираємо з них екрани. Так простіше і вигідніше як нам, так і європейським покупцям. Наприклад, якщо клієнту з ЄС треба замінити модуль, запчастину з Польщі привозять значно швидше, ніж з України.

– Які подальші плани у компанії, що за звершення ви хочете здійснити в майбутньому?

– Основа нашого бізнесу і запорука успіху — це постійний розвиток, освоєння інновацій і актуальних трендів світу технологій. Вже сьогодні ми пропонуємо нові для ринку товари, такі як надтонка медіастійка, прозора медіавітріна, компактні світлодіодні цінники. Але в наших планах — розширення асортименту та поліпшення існуючих продуктів. Адже за допомогою наших екранів ми хочемо робити світ яскравішим!

Читайте також –

Топ-3 світлодіодних продукта, які змінять бізнес


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  42
Усі новини ринку