
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


По всій Україні щомісяця відкриваються нові супермаркети, торговельні центри, спортивні майданчики, з’являються брендові магазини, ресторани, клуби. Кожен із брендів прагне виділитися серед інших.
Ефективним вирішенням для створення привабливого бізнесу, є встановлення світлодіодного екрану всередині або зовні закладу. На ньому можна транслювати цікавий контент, залучаючи нових клієнтів і суттєво збільшуючи прибуток.
Дмитро Вірич, директор Flylights — популярного українського виробника світлодіодної продукції – розповів RAU, як продукція його компанії може стати у нагоді рітейлерам та девелоперам.
– Спочатку компанія купувала китайські екрани, наразі ж виробляє екрани самостійно. Чим зумовлений такий крок і до яких наслідків це призвело?
– Вірно, Flylights за роки своєї роботи подолала великий шлях. Перший час компанія торгувала китайськими екранами, але їх якість перестала нас влаштовувати і ми вирішили відкрити своє виробництво екранів, які збиралися з закуплених LED-модулів. Після декількох років такої практики команда Flylights пішла ще далі — відкрила виробництво, на якому виготовляються світлодіодні модулі. І тепер ми збираємо екрани з власних комплектуючих. Це дозволило вивести продукти Flylights на новий рівень, організувати повний цикл виробництва. Наші модулі ретельно тестуються протягом 72-х годин, щоб виявити і вилучити комплектуючі, які не відповідають високим стандартам компанії. Тому для виробництва екранів використовуються тільки найякісніші модулі.
– Хто були вашими першими замовниками?
– Першим замовником був знайомий власник одного магазину. Він був приємно здивований якістю нашої продукції, тому порадив нас знайомому колезі. Після цих вигідних угод, ми оцінили потенціал бізнесу і взялися за виробництво екранів серйозно. І тепер наші клієнти — по всій Україні та навіть у багатьох країнах ЄС. Це великі мережі магазинів, торгові центри, популярні розважальні заклади.
– Які проекти є предметом особливої гордості?
– В першу чергу, це нестандартні замовлення від наших клієнтів. Над тим, щоб знайти креативне рішення і вирішити завдання замовника, працюють першокласні фахівці кількох департаментів компанії.
Наприклад, один з кейсів — оновлений ЦУМ на Хрещатику. Вітрини ЦУМу не були призначені для установки екранів, крім цього, до вітрин мав бути постійний доступ для техобслуговування. Ми розробили і сконструювали механізм, який дозволяє клієнту керувати екранами та змінювати їх положення.
По-друге, варто відзначити великі замовлення, які необхідно було закінчити за обмежений час.
Об’ємний медіафасад перед входом в ТЦ Lavina Mall, 7 світлодіодних екранів і чимало дисплеїв для магазинів всередині ТРЦ; зовнішні дисплеї для ТРЦ Ocean Plaza — теж робота Flylights! Також ми співпрацюємо і з мережевими клієнтами, такими як Brocard, McDonalds, KLO, компанія працює з усіма сферами бізнесу по всій Україні.
– Розкажіть про свої найпопулярніші продукти.
– Найчастіше клієнти замовляють повнокольорові LED-екрани і монохромні рухомі рядки, вони користуються стабільною популярністю на ринку. Зростає попит на екрани з малим кроком пікселя (крок пікселя — параметр, який визначає відстань між світлодіодами екрану — прим.), тому що у них висока якість зображення. Тому реклама та інший відеоконтент на екранах з малим кроком пікселя виглядає яскраво і привабливо. Зараз Flylights випускає продукцію як середнього, так і преміального рівня — клієнт сам вибирає потрібний йому продукт.
– Що відрізняє преміальну лінійку від інших продуктів компанії?
– Преміальна продукція — також предмет нашої гордості. Преміум-екрани розробляються під індивідуальні замовлення, тому кожен продукт з лінійки — унікальний. За допомогою високоякісних світлодіодів ми змогли досягти вражаючих результатів — преміальні екрани виглядають ще яскравіше і чіткіше, та служать ще довше.
– У Flylights є офіс та виробництво не тільки в Україні, але й у Польщі. Що спонукало вас відкрити закордонне представництво?
– Для нас це був важливий крок — визнання української компанії в Європі. Ми почали отримувати замовлення з ЄС, європейцям стали цікаві українські екрани через їх високу якість та приємну ціну. Спочатку ми відправляли екрани за зарубіжними замовленнями безпосередньо з України, але це було невигідно та довго. Тому був відкритий офіс, а потім і виробництво в Польщі, це спростило логістику і тепер польське представництво продає нашу продукцію по всій Європі.
Для цього ми використовуємо дилерську мережу — штат відповідальних менеджерів працює над поширенням нашої продукції в ЄС. Сподіваємося надалі популяризувати наші екрани, ми віримо в те, що українські продукти — конкурентоспроможні.
– Як організовано виробництво екранів Flylights в Польщі?
– Ми привозимо на польське виробництво модулі, виготовлені українським заводом, а потім збираємо з них екрани. Так простіше і вигідніше як нам, так і європейським покупцям. Наприклад, якщо клієнту з ЄС треба замінити модуль, запчастину з Польщі привозять значно швидше, ніж з України.
– Які подальші плани у компанії, що за звершення ви хочете здійснити в майбутньому?
– Основа нашого бізнесу і запорука успіху — це постійний розвиток, освоєння інновацій і актуальних трендів світу технологій. Вже сьогодні ми пропонуємо нові для ринку товари, такі як надтонка медіастійка, прозора медіавітріна, компактні світлодіодні цінники. Але в наших планах — розширення асортименту та поліпшення існуючих продуктів. Адже за допомогою наших екранів ми хочемо робити світ яскравішим!
Читайте також –