Як мережа Eldorado знайшла ідеальний формат магазину в умовах пандемії
2020 рік був непростим для всього рітейлу в Україні, але пандемія не завадила Eldorado продовжувати активну експансію і реконструкцію наявних магазинів з метою привести всю мережу до єдиного формату.
Усе заплановане на 2020 рік компанія виконала. Було здійснено сім відкриттів нових магазинів і 11 реконструкцій. Водночас в компанії вважають, що головною подією став запуск нового формату MaxPro в столичному ТРЦ Lavina. Глобальне завдання на 2021 рік – дев’ять нових магазинів, два з яких вже запустилися в ключових ТРЦ Києва Blockbuster Mall і River Mall.
Детальніше про роботу над новим форматом розповідає Руслан Лисенко, заступник директора з розвитку мережі: «Після успішного досвіду з реконструкції магазину в форматі MaxPro в ТРЦ Lavina компанія буде тиражувати дану концепцію для всіх магазинів, що відкриваються в торгівельних центрах. Для локацій поза ТЦ ми збережемо наявний формат.
Важливий фактор – це вибір площі магазину, оскільки саме вона визначає, чи вийде забезпечити максимально широкий асортимент. Останнім часом покупці надають перевагу великому вибору товару, тому ми орієнтуємося на торгову площу від 700 кв. м і більше.
Другим досить важливим фактором є попит на побутову техніку та електроніку в конкретному регіоні, наша частка на внутрішньому ринку міста та району. Якщо аналітики компанії бачать потенціал, ми починаємо активний пошук локації з розвиненою інфраструктурою і позитивними перспективами трафіку.
Також завжди стежимо за відкриттями великих торгових центрів, оскільки концентрація мережевих операторів різних сфер бізнесу дозволяє працювати в симбіозі один з одним. Водночас наявність декількох конкурентів змушує кожного – і нас зокрема – працювати над своїми сервісами. Тобто ми постійно підвищуємо компетенцію персоналу і покращуємо післяпродажне обслуговування».
Крім цього, для створення нового формату магазину і для підвищення рівня обслуговування компанія впровадила сервіс-дизайн. Це методологія створення та оптимізації наявних послуг або процесів в магазині, яка перш за все орієнтується на потреби та побажання клієнтів. Особливості нового підходу прокоментував Філіп Драгула, керівник відділу сервіс-дизайну: “На початку створення сервіс-дизайну для проекту команда проходить через етап емпатії – тобто ми занурюємося в те, що відбувається в магазині, щоб розуміти емоції, проблеми та очікування клієнтів. Проводимо інтерв’ю з відвідувачами та уважно вивчаємо їхні бажання. Потім команда стає на місце клієнта та оцінює, чи задовольняє всі їхні потреби сам магазин, його вміст і складові”.
За словами експерта, саме перетворення у відвідувача дозволяє відшукати ідеальний формат магазину. Команда аналітиків складає шлях клієнта – в магазині або на сайті – й шукає будь-які перешкоди на шляху до швидкого та ефективного придбання потрібного товару.
На цьому компанія не зупиняється: триває активний пошук розв’язання питання безконтактних оплат у вигляді терміналів самообслуговування, розвивають відеоконсультацію та мобільний додаток для торгового персоналу – всі ці рішення продиктовані насамперед карантинними умовами та прагненням не втрачати контакт з покупцем на відстані.
Довідка. Мережа електроніки та побутової техніки Eldorado заснована в 1999 році. На даний момент мережа налічує більше 120-ти магазинів в 57-ми містах України. Компанія пропонує вибір з більше 50 000 моделей сучасної персональної техніки Samsung, Bosch, Philips, Asus, Lg, Whirlpool, Sony та інших провідних виробників. З 2013 року Eldorado – роздрібна мережа електроніки і побутової техніки №1 по товарообігу в Україні.
Читайте також –
Перший крок на шляху до змін: як в мережі Eldorado впроваджували CRM-cистему