Інтернет-гіпермаркет меблів і люстр Dybok.ua впроваджує новий формат офлайн-магазинів і шукає локації
Один з провідних українських e-commerce гравців в сегменті меблів і освітлення шукає приміщення для відкриття нових торгових точок.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Новий формат офлайн-магазинів Dybok.ua буде відрізнятися від вже існуючих об’єктів. Зараз у одного з найбільших спеціалізованих українських інтернет-магазинів працює чотири традиційні торговельні точки: два гіпермаркети меблів і люстр (в Рівному та Луцьку) і два салони – у Львові та Нетішині Хмельницької області. Також компанія управляє складами загальною площею понад 3000 кв. м. Тепер Dybok.ua починає розвивати новий формат офлайн-магазинів.
Як розповів RAU директор по маркетингу компанії Олександр Моісеєв, передбачається відкриття міні-салонів площею близько 100 кв. м, переважно в торгових і торгово-розважальних центрах. Салони працюватимуть у форматі шоу-руму, тобто в них буде проходити постійно діючий міні-виставка люстр і освітлення – все хіти продажів інтернет-магазину www.dybok.ua. Олександр уточнює, що в асортименті торгових точок будуть представлені кілька кімнат – модульних систем, диванів, ліжок, кухонь, стінок, комоди та матраци. Всі виставлені моделі клієнт зможе замовити й оперативно отримати з найближчого складу компанії.
Крім того, безпосередньо в салоні може буде вибрати та замовити будь-який товар з інтернет-магазину, який включає в себе 50 000 найменувань товару, отримати консультацію і підказку від продавця, ознайомитися з акціями та новими пропозиціями.
Безкоштовну доставку обраних меблів або люстри клієнт може замовити до відділення Нова пошта (при замовленні від 300 грн) або ж прямо собі додому (при замовленні 3000-5000 грн в залежності від регіону).
На даний момент Dybok.ua шукає і розглядає відповідні локації для впровадження та тиражування нового формату офлайнових торгових точок. Компанію цікавлять локації від 100 кв. м в ТРЦ і ТЦ, можлива суборенда у магазинів, що продають товари для дому, техніку та електроніку і так далі. На першому етапі рітейлера цікавить 3-4 локації у Львові і області.
Читайте також –
Нове обличчя роздрібної торгівлі: кейс Hema Fresh від Alibaba