
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


З 28 червня в АТБ стартувала нова акція з доповненою реальністю “Брайти – народження українських супергероїв”. Весь прибуток від акції буде перерахований на будівництво дитячого відділення центру реабілітації “Незламні” у Львові.
“Брайти” – це герої, які символізують українців, як непереможну силу та націю. Вже з 28 червня Джавеліна, Байрактар та Привид Києва можна завантажити у додатку “Брайти” на іOS та Android. Крім того, усі охочі можуть зібрати колекцію з 32 унікальних фішок “Брайтс”, придбавши їх у магазинах мережі за спеціальною ціною, та грати в доповненій реальності.
«Для багатьох дітей війна стала великим стресом і дуже важливо пояснювати їм що саме відбувається. А найкращий спосіб це зробити – через гру. Через поринання в уявний світ супергероїв, які уособлюють справжніх героїв цієї війни. А ще, навчання дітей правилам мінної безпеки. У ігровій формі «Брайти» також допоможуть дітям запам’ятати основні правила безпеки в разі виявлення вибухонебезпечних, або просто підозрілих предметів, – заявив генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.
Один з колекційних кепсів “Брайтс” можна отримати за кожні 99 грн, витрачених у супермаркетах АТБ. Вартість такої фішки складає 2 грн. Також покупцям доступні додаткові товари акції на фірмовому стенді в усіх магазинах АТБ:
“Поки наші герої на передовій навалюють оркам по щам, ми не сиділи зложивши руки. Ми з партнерами та колегами думали як найкраще зможемо бути корисні. І звичайно зрозуміли, що ми найкорисніші тоді, коли робимо те, що можемо… Нова супер-пупер активність “Brights” – це ігрова колекція героїв на табсах, це ігра на смартфон і це можливість допомогти зібрати кошти на старт будування найсучаснішого реабілітаційного центру з протезування на базі Львівської лікарні ім. Святого Миколая”, – поділився директор з маркетингу АТБ Валерій Бондар.
Акція, розроблена у співпраці з NTI Loyalty та за підтримки Міжнародної організації UNICEF діятиме до 9 серпня включно.
Нагадаймо, що першим проектом з доповненою реальністю від АТБ була акція “ATB Arena”. Три сезони активності отримали 1,8 млн завантажень мобільної гри, яка з перших днів акції очолила рейтинг мобільних застосунків в українських App Store і Play Market.
Читайте також