Bizerba отримала статус «Обраний партнер» Amazon
Технології зважування та нарізки продуктів з південної Німеччини будуть використовуватись у магазинах Amazon Fresh, що належать до самого дорогого у світі бренду.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Bizerba, один з провідних світових постачальників технологій для зважування, нарізки та маркування оголосив сьогодні про своє нове партнерство з Amazon. За результатами проведення міжнародного тендеру американська група компаній обрала продукти та рішення родинного бізнесу з м. Балінген (Німеччина), у двох категоріях і в її планах обладнати свої магазини свіжих продуктів технологіями зважування та нарізки Bizerba.
“Після складного міжнародного тендерного процесу, Amazon нагородив Bizerba контрактом на облаштування своїх фреш маркетів високотехнологічним обладнанням для зважування та нарізки, що виробляється у Німеччині, та перемогою одразу у двох незалежних категоріях тендеру”, – говорить Тудор Андронік, віце-президент напрямку “Глобальний рітейл” компанії Bizerba SE & Co. KG.
Amazon був вражений високою якістю та безпекою даних систем BIZERBA, та їх абсолютною клієнтоорієнтованістю.
В даний час Amazon продовжує активно поширювати електронну комерцію у харчовий сектор свіжих продуктів і докладає багато зусиль, щоб зайняти значну долю ринку у продуктовому Рітейлі. Так наприклад у 2017 році, американський онлайн оператор роздрібної торгівлі придбав мережу магазинів Whole Foods Market – найбільшу у світі мережу супермаркетів органічної їжі, що нараховувала близько 450 магазинів у Сполучених Штатах, Канаді та Великобританії за $13.7 мільярдів доларів США. Зараз Amazon знаходиться у процесі додавання своїх повноцінних супермаркетів, що називаються Amazon Go Grocery до своєї групи невеликих за розміром магазинів, Amazon Go, що працюють абсолютно без касирів та касових вузлів. Концепція великих за своїми розмірами фреш маркетів була розроблена, щоб забезпечити покупців усім можливим комфортом та досконалим набором клієнтських вражень. На думку галузевих інсайдерів, наступним кроком Amazon Fresh буде розширення мережі супермаркетів, яка надалі буде також надавати послуги сервісів доставки харчових продуктів.
Amazon завжди використовує лише найновіші технології у своїх роздрібних магазинах. Існує твердження, яке можна без обмежень застосовувати лише до найціннішого у світі бренду: Лише найкращий може встановлювати нові стандарти для взаємодії з клієнтами та пропонувати нові ідеальні варіанти клієнтських вражень. Щоб досягти цього, Amazon розробляв свої власні технології, тестував та використовував технології від провідних світових виробників. “Отримання такої нагороди від Amazon у двох категоріях є чітким підтвердженням того, наскільки важливим є наш внесок у розробку високоякісних продуктів та рішень, що покращують клієнтський досвід та враження, і як високо це визнається такими світовими гігантами як Amazon, зазначає Андреас Вільгельм Краут, Голова наглядової ради, Президент та Співвласник компанії Bizerba SE & Co. KG, м. Балінген (Німеччина).
Співпраця з Amazon у сфері технологій зі зважування та нарізки підкреслює позицію Bizerba, як глобального лідера з інноваційних технологій. “Це те, чим ми, будучи сімейною компанією у п’ятому поколінні справді пишаємось”, – говорить Тудор Андронік, також дякуючи команді розробників Bizerba з міста Балінген.
Читайте також –
Врятувати і зберегти: як зменшити втрати в торговій точці за рахунок автоматизації процесів