Головна > Досвід > Інновації > Безконтактна відправка посилок від Meest – вперше в Україні
Безконтактна відправка посилок від Meest – вперше в Україні

Безконтактна відправка посилок від Meest – вперше в Україні

Послуга доступна завдяки впровадженню міжнародним логістичним оператором Meest поштоматів нового зразка, які з’явилися нещодавно.

Коронавірус вплинув не тільки на повсякденне життя людей, а й на роботу багатьох глобальних ринків. Серед них – індустрія онлайн-торгівлі та поштово-логістичних послуг. Пандемія та карантин спровокували активне зростання інтернет-продажів і, як наслідок – числа поштових відправлень. З березня кількість посилок з інтернет-покупками в усіх країнах збільшилася на 60%, в тому числі в Україні.

З огляду на актуальні потреби ринку, а також підвищені норми безпеки, компанія Meest розширила мережу власних поштоматів і презентувала унікальний для України сервіс. Тепер українці можуть не тільки отримувати, але й відправляти посилки безконтактно – використовуючи для цього тільки мобільний додаток і поштомат. Без черг, додаткових контактів зі співробітниками поштово-логістичних компаній і в будь-який зручний час. Зараз в Україні ця послуга доступна тільки через мережу поштоматів Meest.

Щоб відправити посилку безконтактно, потрібно створити відправлення онлайн, заповнивши необхідні параметри в мобільному додатку. Після цього вибрати поштомат, вкласти в нього посилку і виконати ще кілька простих кроків, які запропонує система. Оплатити послугу доставки через додаток зможуть і одержувач, і, за бажанням, відправник.

Отримання посилок через поштомат також безконтактне, за допомогою програми. Для отримання потрібно вибрати в меню посилку, яку необхідно забрати, і оплатити її там же або в найближчому терміналі самообслуговування за номером відправлення. Потім просканувати QR-код, щоб відкрити ящик поштомату, й отримати посилку.

Для зручності користувачів більшість поштоматів Meest працюють цілодобово, а решта до 22:00-23:00. Поштомати розташовані в популярних торгових і розважальних мережах, на заправках, в спортклубах чи аптеках. Серед них: Епіцентр, ЕКО маркет, КОЛО, Sport Life, Копійка, Скарбниця, ОККО, Подорожник тощо.

Ростислав Кісіль, президент міжнародної групи компаній Meest, зазначив: “Швидко, безпечно, вигідно та без додаткових контактів – саме таким повинен бути сучасний поштовий сервіс, і не тільки в період пандемії. Я вважаю, що у 2020 році як відправка, тай й отримання посилок не повинні займати більше п’яти хвилин. До того ж, безконтактні сервіси стають дедалі популярнішими, а впровадження новітніх технологій та оптимізація процедур оформлення й оплати посилок, цілком дозволяють нам вкластися в ці рамки”.

Довідка. Meest – міжнародна група компаній, яка з 1989 року надає поштово-логістичні послуги в більш ніж 20-ти країнах світу, серед яких: Україна, США, Канада, Австралія, Німеччина, Велика Британія, Франція, Італія, Іспанія, Греція, Португалія, Чехія, Польща, Угорщина, Румунія, Словаччина, Китай, Казахстан, Грузія, Узбекистан, Вірменія, Азербайджан, Ізраїль та інші. Основні напрямки діяльності компанії – це міжнародні поштово-логістичні та фінансові послуги для компаній і фізичних осіб.

Читайте також –

Ростислав Кісіль, MEEST: Уроки коронакризи для бізнесу

Про автора