Акцент на торгові центри: мережа Аврора планує відкрити 300 нових магазинів

Акцент на торгові центри: мережа Аврора планує відкрити 300 нових магазинів

17.01.2022 07:45
  4650
Микола Маранчак

Український рітейлер формату dollar-store Аврора Мультимаркет планує масштабне розширення в Україні та експансію за кордон.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це повідомляє консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає брокером мережі Аврора і займається підбором оптимальних локацій для відкриття магазинів.

“Перш за все ми націлені на відкриття магазинів Аврора Мультимаркет в районних ТЦ, які готові до доповнення свого пулу орендарів новим форматом. Ведемо переговори і з регіональними ТРЦ, щоб розкрити весь потенціал мережі як додаткового міні-якоря. Крім того, спільно з колегами з команди рітейлера беремо участь у розробці та впровадженні оновлень в існуючий формат магазинів. Вже зараз бачимо предметну зацікавленість девелоперів у залученні такого орендаря. Додатковою перевагою мережі Аврора є те, що на відміну від прямих конкурентів, вона працює фіскалізовано, а значить – не несе ризиків для орендодавця», – коментує керівник проекту в RDA Олег Клопов.

За його словами, формат dollar-store – це перспективний напрямок, який буде розвиватися в Україні наступні 5-7 років, створюючи синергію купівельних потоків в торгові центри. Дані магазини успішно займають нішу неорганізованого роздробу і стихійних точок продажу товарів повсякденного попиту. А у форматних торгових центрах dollar-store посилюватиме tenant mix, створюючи синергетичний ефект в зонах outlet-операторів, а також залучаючи відвідувачів до сусідніх локацій.

“Низька ціна і широкий асортимент виводять такі магазини в категорію new drogerie. Серед активних гравців цього сегмента можна виділити мережі холдингу Cadium group, а також бренди Копійочка, One Ргісе, наша Рукавичка, Червоний Маркет і деякі інші. Однак безумовне лідерство в категорії закріпила за собою мережа Аврора Мультимаркет, яка зараз об’єднує понад 800 магазинів по всій країні. Цього року компанія планує відкрити ще 300 торгових точок в Україні, а також почати зарубіжну експансію, запустивши перші точки на ринку сусідньої Молдови», – говорить Клопов.

На думку керівника проекту в RDA, зараз український ринок магазинів формату dollar store знаходиться на стадії розвитку і в перспективі зможе прийняти ще 2000-2500 торгових точок подібного формату. При цьому головним стримуючим фактором для розвитку сегмента в Київському регіоні і містах-мільйонниках став дефіцит локацій і високі орендні ставки. Останні не дозволяють підтримувати рентабельність магазинів формату dollar-store, що працюють з мінімальною націнкою.

Нагадаємо, влітку цього року стало відомо про входження до складу акціонерів мережі Аврора інвестиційної компанії Horizon Capital. Тоді один із співзасновників рітейлера Лев Жиденко стверджував, що залучення інвестора дозволить компанії прискорити темпи зростання в Україні і розширити бізнес в Центральній і Східній Європі.

З питань пошуку локацій для торгової мережі Аврора звертайтеся до керівника проекту в RDA Олега Клопова: o.klopov@rda.ua, 0977704190.

Довідка. Торгова мережа Аврора – лідер в сегменті магазинів формату dollar store в Україні. Мережа компанії, заснованої в Полтаві в 2011 році Левом Жиденко, Тарасом Панасенком і Лесею Клименко, зараз налічує понад 800 фірмових магазинів. Головний офіс компанії знаходиться в Полтаві, а загальний штат співробітників рітейлера перевищує 6000 чоловік.

Retail & Development Advisor — українська консалтингова компанія, що надає повний комплекс послуг у сфері торговельної, офісної та логістичної нерухомості. Заснована в 2013 році. Компанія пропонує наступні послуги: розробка архітектурної концепції, брокеридж в торговій, офісній та логістичній нерухомості, property management, аутсорсинг відділу розвитку. Має досвід успішної співпраці з міжнародними та вітчизняними операторами: Yves Rocher, Metro, New Yorker, LC Waikiki, Adidas, JYSK, Colin’s, Vodafone, Terranova, Crocs, Miniso, EVA, Алло, Коло, Rozetka, Укрзолото, Золотий Вік, Prostor, Conte, Люксоптика, Eldorado, Intertop.

Читайте також

Історія Аврора: як рітейлер побудував найбільшу українську мережу магазинів формату “dollar store”


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку