Ашан Україна: онлайн-продажі перевищили 10%, в планах – розвиток Pick Up Point
В ході панельної дискусії “Досягнення і розвиток міжнародних рітейлерів в Україні” на RAU Expo-2020 директор з продажів Ашан Україна Наталія Пилипенко розповіла про роботу однієї з провідних продуктових мереж країни в період карантину, розвиток нових форматів і подальші плани.
Як уточнила Наталія, вибухове зростання онлайн-продажів в мережі Ашан припало на період жорсткого карантину. Причому росли всі канали продажів: як через власний інтернет-магазин компанії, так і через партнерські сервіси – zakaz.ua, служби доставки Glovo і Raketa. “Планували досягти показника e-commerce в 7-8% від загального товарообігу, але в піковий період карантину наші онлайн-продажі перевищували 10% від товарообігу фіджітальних магазинів”, – деталізувала топ-менеджер.
Крім розвитку онлайн-напрямку, Ашан Україна має намір продовжувати відкриття магазинів малої площі – точок видачі замовлень Ашан Pick Up Point. Нагадаємо, зараз працюють два об’єкти такого формату – біля метро Почайна і в житловому комплексі Комфорт Таун у Києві. “Уже відкриті Ашан Pick Up Point показують дуже гарні результати, – розповіла Наталія Пилипенко. – Подібний формат передбачає зовсім інший принцип взаємодії з клієнтами – більш тісне знайомство та спілкування”.
Ще один проект, впровадженню якого рітейлер буде приділяти особливу увагу: встановлення кас самообслуговування – як у нових магазинах, так і в уже працюючих об’єктах. За словами Наталії, такі каси користуються великою популярністю у клієнтів Ашан, і в деяких супермаркетах майже половина покупців розраховуються на SCO (self check out). “У перспективі ми будемо скорочувати кількість традиційних кас на користь SCO, – додала Наталя. – Таким чином ми економимо час клієнтів, скорочуємо контакти з персоналом, що дуже важливо в умовах пандемії, спрощуємо процес покупки і робимо його більш технологічним”. Разом з тим, поки в Україні Ашан не має наміру відкривати магазини без продавців за принципом Amazon Go чи інших аналогічних проектів: з точки зору рітейлера, українські споживачі ще не готові до таких революційних форматів.
У вже працюючих гіпермаркетах Ашан за підсумками аналізу споживчого попиту під час і після карантину буде скоригована асортиментна матриця. Наприклад, буде скорочений сегмент меблів і деяких інших товарів на користь більш затребуваних категорій.
Читайте також –
Рublic talk з Наталією Пилипенко, директором з продажів Ашан Рітейл Україна