Ашан Україна запускає пакети зі 100% переробленого пластику
Мережа переконана, що запуск пакетів із переробленого пластику є кроком назустріч свідомому споживанню.
Про це RAU повідомила прес-служба рітейлера. Придбання такого пакету суттєво зменшує негативний вплив на навколишнє середовище, адже для його створення використовувався виключно наявний перероблений ресурс, а використання первинного пластику знижується.
За даними ООН до світового океану щороку потрапляє 13 тонн пластику. В свою чергу, дослідження показують, що до 2050 року в океані вага всього пластикового сміття може перевищити вагу його жителів. Нещодавно вчені вперше виявили мікропластик в організмі людини.
Простота, зрозумілість і доступність для всіх – ось те, чим керувалась компанія при виборі цієї альтернативи.
“Через касу проходять абсолютно всі клієнти, кожен пакує свої покупки, тож від того, чи свідомою буде наша пропозиція пакування на касі залежить у певній мірі і свідомість клієнтів – ми маємо давати альтернативу!” – повідомляють в компанії.
Ашан вже пропонує багаторазові сумки-шопери та крафтові паперові пакети на касах. Однак рітейлер прагне аби більш екологічне пакування було доступним абсолютно для кожного клієнта, саме тому запровадив пакети зі 100% переробленого пластику – їх вартість не відрізняється від звичайних пакетів, тож клієнт не має робити додаткове зусилля аби допомогти природі.
Пакет не потребує особливих умов зберігання – після його використання його можна знову передати на переробку і так до 5 разів. Він не потребує обов’язкового температурного режиму, як наприклад, пакети для компостування, що можуть розкладатися до 20 років у разі, якщо не дотримано усіх необхідних умов. Також пакет зі 100% переробленого пластику не містить жодних домішок, що прискорюють розклад пластику на дрібні частинки – мікропластик, який врешті є ще небезпечнішим для природи.
В Ашан існує політика з пластику, яка складається з п’яти напрямків. Одним із них є пакування на касі, однак важливо згадати й про інші напрямки:
- Пластикові вироби з одноразового пластику – компанія працює над зменшенням таких товарів, пропонуючи альтернативний матеріал, зокрема перероблений пластик, в першу чергу для товарів власного виробництва (одноразовий бамбуковий посуд власної марки Actuel, канцелярія з переробленого пластику, новорічні гірлянди з переробленого пластику, сковорідки з переробленого алюмінію тощо).
- Упаковка для побутових товарів – йдеться про пакування, які опиняються у смітнику клієнтів мережі, тож компанія працює над тим, аби упаковки ВТМ Ашан були багаторазовими або ж підлягали переробці.
- Упаковка для зберігання та транспортування – це ті пакування, що опиняються на смітнику магазинів мережі та складів, вони невидимі для клієнтів, але також забруднюють середовище. Тож компанія змінює технічні вимоги, аби мінімізувати кількість таких відходів, а також використовувати пакувальні матеріали, що підлягають переробці.
- Упаковка товарів в магазині та на вітринах – це упаковки, що знаходяться у відкритому доступі для клієнтів, зокрема у відділах свіжих продуктів. Компанія пропонує паперові упаковки у відділах “Пекарня та випічка”, багаторазові шопери у відділах “Фрукти та овочі”. Основним викликом є пропозиція більш екологічного пакування у відділах “М’ясо та Риба”.
- Пакування на касі – саме цей напрямок є пріоритетним та найбільш масштабним. Як вже було сказано, компанія пропонує багаторазові сумки-шопери, крафтові паперові пакети і запустила пакети зі 100% переробленого пластику.
Мережа Ашан переконана, що зменшення використання пластику є пріоритетом для всього ринку України і радіє, що колеги-рітейлери також активно просуваються у цьому напрямку, а українці стають дедалі свідомішими.
Читайте також –
Герої Ґрети Тунберг: топ еко-ініціативи АТБ, Сільпо, Епіцентр, Metro та інших