
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Мережа переконана, що запуск пакетів із переробленого пластику є кроком назустріч свідомому споживанню.
Про це RAU повідомила прес-служба рітейлера. Придбання такого пакету суттєво зменшує негативний вплив на навколишнє середовище, адже для його створення використовувався виключно наявний перероблений ресурс, а використання первинного пластику знижується.
За даними ООН до світового океану щороку потрапляє 13 тонн пластику. В свою чергу, дослідження показують, що до 2050 року в океані вага всього пластикового сміття може перевищити вагу його жителів. Нещодавно вчені вперше виявили мікропластик в організмі людини.
Простота, зрозумілість і доступність для всіх – ось те, чим керувалась компанія при виборі цієї альтернативи.
“Через касу проходять абсолютно всі клієнти, кожен пакує свої покупки, тож від того, чи свідомою буде наша пропозиція пакування на касі залежить у певній мірі і свідомість клієнтів – ми маємо давати альтернативу!” – повідомляють в компанії.
Ашан вже пропонує багаторазові сумки-шопери та крафтові паперові пакети на касах. Однак рітейлер прагне аби більш екологічне пакування було доступним абсолютно для кожного клієнта, саме тому запровадив пакети зі 100% переробленого пластику – їх вартість не відрізняється від звичайних пакетів, тож клієнт не має робити додаткове зусилля аби допомогти природі.
Пакет не потребує особливих умов зберігання – після його використання його можна знову передати на переробку і так до 5 разів. Він не потребує обов’язкового температурного режиму, як наприклад, пакети для компостування, що можуть розкладатися до 20 років у разі, якщо не дотримано усіх необхідних умов. Також пакет зі 100% переробленого пластику не містить жодних домішок, що прискорюють розклад пластику на дрібні частинки – мікропластик, який врешті є ще небезпечнішим для природи.
В Ашан існує політика з пластику, яка складається з п’яти напрямків. Одним із них є пакування на касі, однак важливо згадати й про інші напрямки:
Мережа Ашан переконана, що зменшення використання пластику є пріоритетом для всього ринку України і радіє, що колеги-рітейлери також активно просуваються у цьому напрямку, а українці стають дедалі свідомішими.
Читайте також –
Герої Ґрети Тунберг: топ еко-ініціативи АТБ, Сільпо, Епіцентр, Metro та інших