800+ магазинів відкриється в новому ТРЦ Ocean Mall. Є запити від великих міжнародних брендів

800+ магазинів відкриється в новому ТРЦ Ocean Mall. Є запити від великих міжнародних брендів

03.01.2025 11:01
rau

Команда Mandarin Plaza Group запланувала відкриття Ocean Mall в Києві (який буде одним з найбільших ТРЦ в Східній Європі) на зиму 2025 року. Прес-служба холдингу поділилася з редакцією RAU деякими новими деталями стосовно майбутньої інфраструктури молу. 

В компанії не називают конкретну дату відкриття Ocean Mall, бо не хочуть бути голослівними — вже декілька разів переносили запуск з 2018 року. Але при цьому зазначають, що основне будівництво молу вже завершилось: на 90% готові інженерні мережі й оздоблення ТРЦ готове на 75-80%. 

ТРЦ буде великий: загальна площа — 300 000 кв. м, орендна — 110 000 кв. м, тому девелопер працює в тісній співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій та різними фахівцями з безпеки, щоб мати змогу організовувати оптимальні шляхи переміщення гостей до укриття під час повітряної тривоги з будь-якої точки приміщення. 

Як виглядає Ocean Mall з середини

Хочеться показати масштабний фотосет або навіть запросити журналістів особисто, але наразі можемо оприлюднити лише кілька невеликих відео. Нещодавно до комплексу завітали студенти Київської школи девелопменту, й їм провели екскурсію — показали масштаб об’єкту та поділилися тонкощами створення молу саме з точки зору архітектури:

Основна задача — поєднати в одному місці як мас-маркет, так і люксові бренди, що вперше зʼявляться на українському ринку (так, буде багато сюрпризів). Якщо узагальнити, то очікується:

  • Понад 800 магазинів.
  • Фуд-корт з 50+ закладами (10 000 кв. м).
  • Найбільша edutainment зона у Європі з інтегрованими education-елементами.
  • Luxury-галерея, якої немає аналогів в Україні. Про цю галерею обіцяють  обов’язково розповісти пізніше, це про шоу-руми та галерею преміальних брендів.
  • Облаштований коворкінг для роботи та навчання.
  • Паркінг — 3000 місць. Також в Україні перший Valet Parking — гість під’їжджає прямо до входу Ocean Mall й одразу йде насолоджуватися шопінгом та розвагами, не переймаючись про пошук паркомісця.

Якщо рухатися поверхами:

  • Поверх -2: складські приміщення, сервіси, а також паркувальна зона, яка водночас слугуватиме надійним укриттям. 
  • Поверх -1: торгові зони з вибором товарів для дому та інтер’єрних рішень — текстиль, декор, меблі, аксесуари тощо. Ще тут буде флагманський магазин однієї з найвідоміших у світі мереж товарів для дому, але зараз поки анонсувати назву не можемо.
  • Поверх 1: Luxury-галерея найкращих світових брендів. Виключно преміальні товари.
  • Поверхи 2-3: основні fashion та beauty бренди, спорт, хобі, дитячі товари. 
  • Поверх 4: понад 50 ресторанів та кухонь з різних куточків світу, кінотеатр, парк-розваг в новій концепції Edutainment (розваги та навчання в одному просторі), а також коворкінг.
  • Поверх 5: експлуатована покрівля із різними функціями в залежності від пори року. Покрівля буде пристосована під проведення різноманітних фестивалів, івентів.

Планується запуск Сільпо, магазинів групи Inditex (Zara, Pull&Bear, Bershka, Massimo Dutti), H&M, парку Galaxy. Про інші бренди поки нічого не кажуть, наразі ще йде набір орендарів та оновлення договорів оренди, які підписали до 2022 року. 

Чи є попит у ритейлерів на новий ТРЦ в 2025 році

Вкрай часто команду Mandarin Plaza Group запитують про те, чи доцільно зараз, під час війни, будувати в столиці новий ТРЦ. “Зазначимо, що Ocean Mall — це об’єкт комерційної нерухомості, і ми його будуємо, бо на це є попит від українських та міжнародних бізнесів — чим більше буде якісних приміщень (особливо в Києві), тим більше інвестицій буде акумульовано в українському ритейлі. Це значне зростання економіки”, – підкреслюють у девелопера. 

Усі основні “якірні” функції вже в Ocean Mall закриті. А також:

  • Відновлюється купівельна спроможність. Українці починають більше витрачати на ритейл, і вже зараз Київ, для прикладу, випереджає в ритейлі Бухарест, Будапешт та Прагу. 
  • Збільшується кількість локальних брендів. Яких стало значно більше після того, як міжнародні ритейлери виходили з українського ринку. А це, відповідно, підвищило потребу в додаткових орендних площах.
  • Зростає цікавість міжнародних компаній. Маємо на увазі й закріплення Inditex, H&M, й появу нових брендів, про які ви невдовзі почуєте. Зараз ми в Mandarin Plaza Group з багатьма на фінальному етапі перемовин. 
  • ТРЦ — не лише товари. Ніхто в західних країнах вже не будує класичні шопінг-моли. ТРЦ перетворюються на багатофункціональні приміщення, що поєднують в собі торгівлю, дозвілля, освіту тощо. Саме тому понад 30 000 кв. м у Ocean Mall відведено під розваги, коворкінг. На це є попит. 

Але й підхід потрібно обирати правильний. Більшість інвесторів перенесли відкриття своїх ТРЦ на 2025 рік через, в основному, дефіцит робочої сили та невизначеності країни щодо власного курсу (податки, нові законопроєкти тощо), багато показників складно спрогнозувати. Важливо, що нові моли акцентували увагу на:

  • Унікальній концепції. Яка буде вирізняти приміщення серед конкурентів (а молів в 2025 році планується вже більше 19-ти)
  • Максимальному асортименті не лише товарів, а й послуг. Потрібно закривати потреби різних цільових аудиторій.
  • Омніканальності. Тісна інтеграція онлайн та офлайн-продажів. 
  • Соціальність відповідальності. Це про сталий розвиток, який є важливим при співпраці з міжнародними ритейлерами, а також про допомогу волонтерським організаціям та ЗСУ. 

To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

«Ще нещодавно здавалося, що під час повномасштабної війни бізнесу вдасться думати лише про виживання. Однак українські...
time icon