
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Севіс доставки Rocket за 2021 рік збільшив обороти в Україні на 300% (а зараз скорочує штат), китайський веб-гігант JD.com відкрив другий магазин у Західній Європі, Нова пошта нарощує інвестиції, відкриття офіційного онлайн-магазина Samsung в Україні, новий тип магазину Amazon Style, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.
Cервіс доставки Rocket в 2021 році помітно збільшив свої показники роботи. Зокрема, як повідомили RAU у прес-службі компанії, одним з ключових показників був приріст +300% до 2020 року в товарообігу. Також у чотири рази збільшено кількість підключених мереж, а кількість магазинів, з яких доставляє Rocket, збільшено на 550%. Кількість міст, де можна замовити доставку з магазинів, збільшено з 8 до 29.
У планах на 2022 рік – експансія в інші міста України, підключення нових мереж, збільшення покриття поточних партнерів, а також підключення нових напрямків (аптеки, зоотовари, товари для дітей).
ОДнак вже у лютому стало відомо, що сервіс переживає не найращі часи – так, видання AIN.ua написало, що за грудень 2021-го – січень 2022-го в Rocket скоротили понад 50 співробітників.
Як повідомляє delo.ua, український поштовий оператор Нова пошта збирається в 1,5 раза збільшити інвестиційний бюджет – до 4 млрд грн. Про це повідомив співвласник компанії Вячеслав Климов в інтерв’ю українському Forbes. При цьому компанія планує зрости більш ніж на 20% за підсумками 2022 року.
Другий співвласник Нова пошта Володимир Поперешнюк розкрив довгострокові плани компанії. За його словами, через 10 років Нова пошта побільшає втричі – за кількістю машин, відділень тощо. Крім того, компанія збирається відкрити свою авіакомпанію Supernova Airlines, яка здійснить перший рейс через 10-12 місяців, що пов’язано з регуляторними обмеженнями. Нагадаємо, Supernova Airlines матиме власний флот і підпорядковуватиметься компанії Нова пошта Глобал.
Як пише Liga.net, китайський гігант електронної комерції JD.com відкрив вже два роздрібні магазини в Нідерландах. У магазинах під торговою маркою Ochama замовлення збиратимуть роботи. JD.com повідомив, що покупці можуть використовувати програму Ochama для замовлення товарів: від їжі до косметики та речей для дому. Потім вони можуть піти в магазин, де автоматизовані роботи будуть збирати та сортувати замовлення. Коли покупець прийде до магазину, він може відсканувати штрих-код у своєму додатку, і його замовлення будуть доставлені йому конвеєрною стрічкою. Китайська компанія JD.com заявила, що планує відкрити ще два магазини у містах Амстердам та Утрехт у Нідерландах.
Вихід JD.com до Європи означає початок потенційного виклику Amazon. Раніше американський гігант електронної комерції запустив власні продуктові магазини без кас під назвою Amazon Go у США та Amazon Fresh у Великій Британії.
Як повідомляє ресурс mmr.ua, Amazon Style — це новий тип фізичного магазину від гіганта онлайн-покупок, який буде сфокусований на одязі, взутті та інших модних аксесуарах. Магазин відкриється в торговому центрі The Americana at Brand в Лос-Анджелесі в 2022 році і стане “першим в історії фізичним магазином одягу Amazon”.
Amazon заявляє, що вішалки для одягу будуть забезпечені QR-кодами, які покупці зможуть відсканувати, щоби побачити доступні розміри, кольори, оцінки клієнтів та інформацію про продукт. Потім одним натисканням кнопки обрані речі будуть відправлені в примірювальну для примірки без необхідності попередньо ритися в стелажах. Amazon також надішле додаткові товари, які, на думку його алгоритмів, можуть вам сподобатися. У рекламному ролику на сайті компанії показано, як програма Amazon сповіщає клієнтів про готовність примірювальної.
Компанія Cloudflare, що створює інтернет-сервіси, спільно з сайтом Alexa.com, що збирає статистику про сайти, випустила рейтинг найпопулярніших сайтів 2021 року. Так, з першого місця рейтингу соціальна мережа TikTok.com потіснила пошуковий сайт Google.com. Сайт пошукового гіганта посів друге місце, а на третьому місці — соціальна мережа Facebook. У рейтингу соціальних мереж TikTok.com теж посів перше місце (2020 року це був Facebook.com), найпопулярнішим стрімінговим сервісом визнаний Netflix.com, а торговим майданчиком — Amazon.com.
Загалом рейтинг найвідвідуваніших сайтів сектору e-commerce в 2021 році виглядає так:
Невдовзі клієнти інтернет-магазину epicentrk.ua зможуть використовувати доповнену реальність для придбання меблів. Ця технологія дозволить максимально реалістично візуалізувати товар та показати, як він виглядатиме в конкретній кімнаті та інтер’єрі. Як повідомила RAU прес-служба мережі, впровадження AR-технології (від англ. augmented reality – доповнена реальність) в роботу інтернет-магазину epicentrk.ua стане можливим завдяки підписанню договору з компанією ARBrowser. Це заснований українцями американський стартап, що займається візуальними технологіями для онлайн-рітейлерів.
Щоб скористатися цією функції, клієнту компанії не потрібно буде встановлювати жодного програмного забезпечення – достатньо лише просканувати QR-код. На сайті також з’явиться 360 HD-viewer, що дозволятиме переглядати меблі з різних боків, і конфігуратор, який надасть можливість змінювати колір та окремі елементи меблів. Детальніше подивится та дізнатися, як працює система можна тут.
Наприкінці 2021 року лінія магазинів EVA відкрила новий розподільчий центр (РЦ) у Львові. Об’єкт призначений спеціально для обслуговування e-commerce-напряму (інтернет-магазину EVA.UA), розвиток якого наразі є одним із головних фокусів компанії. Складська площа приміщення РЦ складає близько 7500 кв. м та дозволяє зберігати близько 150 000 SKU товарів. Поточні потужності та наявний рівень автоматизації дають змогу обробляти до 15 000 замовлень на добу.
Проект побудови нового розподільчого центру у Львові був реалізований за 10 місяців. Його бюджет склав близько 160 млн грн. Львівський РЦ став другим складом EVA, покликаним обслуговувати e-commerce-напрям (перший розташований у Броварах). Крім того, компанія має п’ять розподільчих центрів у Броварах, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові, що забезпечують потреби роздрібної мережі.
Українська прес-служба компанії Samsung повідомила про відкриття офіційного онлайн-магазина в Україні. Нна сайті можна ознайомитися з описом моделей, офіційно представлених в Україні, та одразу замовити потрібну річ. Магазин пропонує клієнтам безкоштовну доставку з компанією Нова пошта та покупку товарів на виплати від банків (ПриватБанк, monobank, Альфа-Банк).
Читайте також –