Втричі частіше, ніж до війни. В Україні зросла кількість замовлень на доставку — Uklon

Втричі частіше, ніж до війни. В Україні зросла кількість замовлень на доставку — Uklon

28.04.2022 08:30
  760
Дарія Осіїк

З початку російського вторгнення в Україну кількість замовлень на доставку у службі зросла втричі – пише портал  НВ.

Як повідомили в онлайн-сервісі виклику авто Uklon, українці стали частіше не лише надсилати необхідне одержувачу, а й замовляти доставку з магазину, аптеки, поштового відділення тощо.

Клієнти керують посилкою за допомогою коментарів для водія, наприклад, залишаючи номер замовлення в аптеці або необхідну інформацію для консьєржа. Крім того, користувачі можуть управляти ціною доставки.

«Ми помітили, що водії стали більш лояльні до прохань клієнтів і стали відгукуватися на них швидше, ніж звичайно», — розповів співзасновник і операційний директор Uklon Сергій Смусь.

У квітні 2022 року Uklon відновив B2B доставку, яка з початку війни була припинена. Доставка B2B замовлень дозволяє спростити та автоматизувати логістику для рітейлу, кафе, ресторанів, аптек тощо.

Читайте також – 

Техніка для перемоги: Фокстрот передав українцям товару на 8 млн грн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку