
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


З початку російського вторгнення в Україну кількість замовлень на доставку у службі зросла втричі – пише портал НВ.
Як повідомили в онлайн-сервісі виклику авто Uklon, українці стали частіше не лише надсилати необхідне одержувачу, а й замовляти доставку з магазину, аптеки, поштового відділення тощо.
Клієнти керують посилкою за допомогою коментарів для водія, наприклад, залишаючи номер замовлення в аптеці або необхідну інформацію для консьєржа. Крім того, користувачі можуть управляти ціною доставки.
«Ми помітили, що водії стали більш лояльні до прохань клієнтів і стали відгукуватися на них швидше, ніж звичайно», — розповів співзасновник і операційний директор Uklon Сергій Смусь.
У квітні 2022 року Uklon відновив B2B доставку, яка з початку війни була припинена. Доставка B2B замовлень дозволяє спростити та автоматизувати логістику для рітейлу, кафе, ресторанів, аптек тощо.
Читайте також –
Техніка для перемоги: Фокстрот передав українцям товару на 8 млн грн