На український ринок виходить новий ювелірний бренд

На український ринок виходить новий ювелірний бренд

31.01.2018 03:01
  6266

В Україні розпочинає роботу ювелірна мережа «Срібна Країна». У магазинах мережі будуть представлені срібні прикраси з усього світу.

Про це RAU розповів генеральний директор ювелірної мережі «Срібна Країна» Леонід Погребняк.

«У нашому динамічному світі важливо вловити момент – змінюватися, ставати краще і йти вперед. У 2018 році на ювелірний ринок України виходить новий бренд срібних прикрас з усього світу «Срібна Країна», – розповів Леонід Погребняк.

Офіційними особами бренду став популярний гурт Время и Стекло. У першому рекламному ролику для компанії Надя Дорофєєва та Позитив представили стильні образи з прикрасами бренду. Над відео працювала команда MOZGI Production на чолі з українським режисером Леонідом Колосовським. Трек створений MOZGI/FOXX Studios, автором слів став Олексій Потапенко (Потап), а музика написана в співавторстві з Олексієм Завгороднім (Позитивом).

Генеральний директор мережі «Срібна Kраїна» також розповів, що в рамках співпраці була розроблена ексклюзивна лінійка срібних прикрас від Время и Стекло і бренду «Срібна Kраїна». Першим виробом з колекції став стильний срібний браслет DoDo, який вже можна купити на сайті sribnakraina.com, отримавши в подарунок листівку з автографом Наді Дорофєєвої та колекцію #sribnakraina стікерів. Стильну колаборацію продовжить браслет Positiff, який скоро з’явиться у продажу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  291