На український ринок виходить новий ювелірний бренд
В Україні розпочинає роботу ювелірна мережа «Срібна Країна». У магазинах мережі будуть представлені срібні прикраси з усього світу.
Про це RAU розповів генеральний директор ювелірної мережі «Срібна Країна» Леонід Погребняк.
«У нашому динамічному світі важливо вловити момент – змінюватися, ставати краще і йти вперед. У 2018 році на ювелірний ринок України виходить новий бренд срібних прикрас з усього світу «Срібна Країна», – розповів Леонід Погребняк.
Офіційними особами бренду став популярний гурт Время и Стекло. У першому рекламному ролику для компанії Надя Дорофєєва та Позитив представили стильні образи з прикрасами бренду. Над відео працювала команда MOZGI Production на чолі з українським режисером Леонідом Колосовським. Трек створений MOZGI/FOXX Studios, автором слів став Олексій Потапенко (Потап), а музика написана в співавторстві з Олексієм Завгороднім (Позитивом).
Генеральний директор мережі «Срібна Kраїна» також розповів, що в рамках співпраці була розроблена ексклюзивна лінійка срібних прикрас від Время и Стекло і бренду «Срібна Kраїна». Першим виробом з колекції став стильний срібний браслет DoDo, який вже можна купити на сайті sribnakraina.com, отримавши в подарунок листівку з автографом Наді Дорофєєвої та колекцію #sribnakraina стікерів. Стильну колаборацію продовжить браслет Positiff, який скоро з’явиться у продажу.