Відкриття дитячого парку розваг, масштабні івенти та розширення tenant-mix: Даринок підбив підсумки 2021 року

Відкриття дитячого парку розваг, масштабні івенти та розширення tenant-mix: Даринок підбив підсумки 2021 року

10.01.2022 12:45
  820
Костянтин Симоненко

У 2021-му столичний маркет-молл відвідало 11,6 млн осіб, що на 12% більше, ніж роком раніше. Вакантність торгових площ становить 2%. Серед досягнень також значаться підписання договорів з 25-ма новими операторами та відкриття дитячого розважального центру Fly Park, загальною площею 2200 кв. м.

Цей матеріал доступний російською мовою

Зростання відвідуваності

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, незважаючи на діючі обмеження і навіть перебування Києва в «червоній зоні», відвідуваність маркет-моллу зберігає тенденцію до відновлення: всього 2021-го локацію відвідали 11,6 млн осіб, таким чином річний приріст відвідуваності склав 12%. Для того, щоб підтримувати інтерес покупця та залучати нову аудиторію, команда Даринку постійно працює над покращенням та розширенням сервісів, створенням нових локацій із активностями з фокусом на дозвілля дітей та актуалізацією торгової пропозиції. Найбільш ефективними інструментами взаємодії з аудиторією у 2021 році стали:

  • Entertainment. Протягом року команда організувала 65 активностей та івентів, що суттєво позначилося на трафіку. Так, наприклад, у лютому, на святкування Масляної, Даринок зібрав близько 10 000 відвідувачів за два дні.

У свою чергу найбільший батутний парк розваг просто неба Summer Park, загальною площею в 2000 кв. м протягом сезону відвідало близько 100 000 осіб.

  • Орієнтація на підлітків. 2021-го маркет-молл визначив стратегічною метою залучення підліткової аудиторії. Наприклад, у вересні в рамках проекту «Шалений двіж» організували зустріч та воркшоп із відомими українськими блогерами, серію розіграшів iPhone. Протягом року також виступали улюблені виконавці покоління Z – Jerry Heil, KHAYAT, гурт Open Kids, учасник Голос Діти Ярослав Рогальський та інші. Як результат до кінця року частка аудиторії від 12 до 17 років склала 4% від загальної кількості, що на 76% вище, ніж у попередньому році.

Посилення пулу tenant-mix та поточна вакантність

Тenant-mix у 2021-му посилили 25 операторів, серед яких бренди Арбер, Klaros, Fromus, Trend, Farmacia, Billerbek, Blest Kids, Snite, Стіл та Стілець, лаборатрія Мед Лаб, Sly Park із сегментів fashion, побутових товарів та товарів для удома, послуг, FMCG, розваги. Завдяки підписанню нових договорів оренди Даринку вдалося знизити відсоток вакантності: у 2022-му маркет-молл входить із цифрою 2% порівняно з 5% роком раніше. Це один із найкращих показників серед торговельно-розважальних центрів Києва.

Одним із головних досягнень року команда називає відкриття у березні на другому поверсі маркет-молу дитячого розважального комплексу Fly Park, загальною площею 2200 кв. м з різноманітними активностями, інноваційними технологіями, фудкортом та шістьма банкетними кімнатами. З дня відкриття локацію завітало близько 80 000 дітей.

Орендна стратегія залишилася незмінною. На відміну від моделі класичного торговельного центру, маркет-молл Даринок – це мікс мережевих рітейлерів, приватних підприємців та середньомережевих операторів. Як показує практика, такий підхід дає змогу охопити набагато ширшу аудиторію. Адже з одного боку існує попит на розмаїття виробників, сегментів продукції, з доступною ціновою політикою та можливістю поторгуватись, що забезпечує класичний ринок. Але з іншого – аудиторію приваблюють комфортні, інноваційні молли, з їхньою розвиненою інфраструктурою, магазинами відомих європейських брендів. Даринок є симбіозом цих двох типів ритейлу і тому цікавий обом категоріям.

Розвиток digital-платформ

Згідно зі статистикою компанії GlobalLogic, з моменту набуття чинності карантинних обмежень, кількість користувачів мереж в Україні збільшилася на 7 млн і в 2021-му становила 26 мільйонів осіб, тому суттєвою помилкою було б не використати цей канал комунікації з аудиторією. Цього року Даринок узяв курс на трендову платформу TikTok. Легкий та невимушений ton of voice із близькими відвідувачеві ситуаціями у відео дозволили каналу залучити вже понад 7300 фоловерів, а деякі ролики зібрали близько 60 000 переглядів.

Благодійність

Щорічно Даринок підтримує соціальні проекти, спрямовані на благодійну допомогу, і 2021-й не став винятком. Так, у грудні маркет-молл подарував 500 квитків на розваги (новий каток та Fly Park) дітям із малозабезпечених сімей, якими опікується фонд «Дім Доброти». Регулярно проводяться дитячі ярмарки-броканти, виручені кошти яких також частково йдуть на благодійність. Також Даринок підтримав ініціативу притулку «Сіріус» та перед новорічними святами проведе благодійну зустріч, присвячену турботі про безпритульних тварин.

Плани та стратегія на 2022 рік

У новому році Даринок продовжуватиме рухатися стратегічною лінією retailtainment, яка поєднує в собі два слова — retail + entertainment і орієнтована не просто на шопінг, а й на створення атмосфери та приємних вражень для всієї родини. Згідно з маркетинговими дослідженнями торгового об’єкта, 59% відвідувачів має дітей, серед них майже половина (27%) приходить у маркет-молл разом із дитиною. Тому такий формат зручний для аудиторії: батьки можуть знайти розвагу для дитини, а самі тим часом вирушити на шопінг.

Серед планів Даринка на 2022 рік слід виділити:

  • Відкриття фудкорту на вулиці загальною площею 2905 кв. м. За даними досліджень маркет-моллу, близько 34% аудиторії регулярно харчується на фудкорті, 68% – періодично. До того ж близько 40% опитаних приваблює не лише шопінг, а й емоційна складова, можливість провести час за спілкуванням з друзями. Тому фудкорт стане додатковою точкою для залучення відвідувачів. До 10 різних кухонь: Ізраїль, Італія, Азія, Європа, Мексика, Америка, бари, двоповерхова зона посадки, окрема івент-зона – новий фудкорт у street-food стилі тішитиме відвідувачів цілий рік.
  • Ковзанка під відкритим небом. Традиційно багато сімей у зимові свята вирушають на активний та рухливий відпочинок – якщо не в гори, то на найближче льодове покриття. До новорічних свят Даринок спільно з Арт-заводом Платформа відкрив ковзанку, загальною площею 1200 кв. м. Відвідувачів розважатимуть льодовими шоу та діджей-сетами.
  • Курс на реновацію. У планах маркет-моллу спрямувати понад 30 млн. грн. інвестицій на оновлення об’єктів. Це дозволить забезпечити ще більше можливостей для комфортного шопінгу, відпочинку та розваг, удосконалити візуальну складову та збільшити трафік.

2022 року Даринку виповнюється 20 років. Сьогодні це один із лідируючих об’єктів торгової нерухомості з 17 000 робочих місць та від 50 000 відвідувачів щодня. За рахунок існуючої концепції retailtainment та реновації цю дату маркет-молл планує ознаменувати зростанням трафіку від 10% за рік та на 30% за наступні п’ять років. Серед стратегічних напрямків бізнес-девелопменту команда виділяє розширення цільової аудиторії (орієнтація на бізнес-сегмент з воркшопами та майстер-класами, заходи для студентів, ярмарки вакансій тощо), збільшення охоплення у діджитал-платформах, впровадження інноваційних IT-технологій рітейлу, подальший розвиток корпоративно-соціальної відповідальності.

Довідка. Маркет-молл «Даринок» – унікальний торговий об’єкт, що є симбіозом сучасного торгового центру і традиційного ринку. Кількість орендарів – 3000 суб’єктів. На площі 68 000 кв. м. розташовані зали одягу, аксесуарів та взуття, весільна галерея, 2 поверхи меблів та дитячих товарів, найбільший у Києві сектор виробів зі шкіри та хутра. До послуг відвідувачів розвинена інфраструктура: кафе, банківські відділення, пункти обміну валют, майстерні з ремонту одягу, взуття, ювелірних виробів, хімчистка, ігрова кімната для дітей та безкоштовне паркування на 1600 машиномісць.

Читайте також –

Столичний Даринок проводить реконцепцію і змінює якірного орендаря


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку