Varus оголосив про початок «цифрової трансформації» та запуск бота в Viber

Varus оголосив про початок «цифрової трансформації» та запуск бота в Viber

07.08.2018 04:45
  1298
Ukrainian Retail Association

В рамках стратегії діджіталізаціі мережа продуктових супермаркетів Varus в Україні запустила бота в месенджері Viber.

Як уточнили RAU в прес-службі торгової мережі, бот оцифровує карти Varus, показує промо-акції, дозволяє оцінювати обслуговування, знаходити найближчі магазини, зв’язуватися з контакт-центром і заходити в особистий кабінет.

У перший же день роботи бота карту додали 18 000 клієнтів рітейлера. Через тиждень кількість людей, які прив’язали карту до боту, досягло 60 000. Як наступний крок, Varus планує зробити емісію цифрових карт лояльності відразу в Viber, без пластику.

Перша статистика по роботі бота показує, що клієнтам він подобається набагато більше веб-сайту: одномоментно активних користувачів в боті – близько 100 осіб, що в 2 рази більше, ніж на веб-сайті.

За перший же місяць роботи бот вийшов на друге місце за популярністю в якості каналу зворотного зв’язку з клієнтами (на першому місці поки що залишилася «Гаряча лінія»). Бот залишив далеко позаду старі канали зворотного зв’язку: книгу відгуків в магазинах, сайт і звернення через соціальні мережі. За липень клієнти надіслали 1500 звернень в контакт-центр Varus через бота.

Також VARUS почав використовувати бота для опитувань клієнтів після покупки. Разом з повідомленням про транзакції, клієнт отримує питання, чи сподобалося йому обслуговування в магазині. Якщо клієнт залишився незадоволений, з ним оперативно зв’язуються співробітники контакт-центру для вирішення проблеми. Клієнти охоче оцінюють роботу супермаркету. 30% людей, які отримують прохання оцінити якість обслуговування в магазині, дають зворотний зв’язок через бота.

Бот Varus створений на базі стека технологій Middleware: Corezoid Process Engine, Deepmemo Rules Engine, Sender Communication Engine. «Corezoid дав можливість швидко генерувати і тестувати ідеї, слухати і в онлайні управляти клієнтським враженням», – каже Олег Спірін, заступник маркетинг-директора Varus по цифровим проектам.

У компанії також підкреслили, що VARUS заклав основи для «цифрового ядра» компанії. Бізнес-аналітики компанії тепер можуть швидко і самостійно налаштовувати і змінювати бізнес-процеси, експериментувати з новими ідеями, постійно покращуючи якість обслуговування клієнтів і свої ринкові показники.

Довідка. VARUS – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Зараз мережа нараховує 66 магазинів в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі, Павлограді, Кам’янському, Нікополі, Новомосковську, Марганці, Долинської, Першотравенську, Вишгороді та Броварах. Загальна торговельна площа мережі перевищує 74 000 кв. м, а кількість співробітників досягає 5 000 осіб.

Читайте також –

Анна Швед, VARUS: За бонусними картками проводиться 66% продажів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку