
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


З жовтня 2018 року посаду директора компанії OLX Україна зайняла Катерина Онищенко.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, Сергій Гапоченко, який раніше очолював OLX в Україні та Центральній Азії, тепер призначений генеральним менеджером регіону OLX Group в Європі та Центральній Азії, до якого, крім України, Казахстану і Узбекистану, приєдналися Румунія, Португалія, Болгарія і Боснія.
Що стосується Катерини, то вона приєдналася до команди OLX Україна і Центральна Азія в 2013 році в якості директора з маркетингу. Протягом п’яти років вона успішно керувала маркетинговими ініціативами в трьох країнах. Серед найяскравіших проектів – ребрендинг Slando в OLX в Україні та Казахстані, запуск масштабної медіа-підтримки в Узбекистані, промо кампанії послуги «OLX Доставка» та інші.
З квітня 2018 року Катерина Онищенко відповідала в тому числі й за розвиток бізнес-вертикалей майданчику, де основний фокус спрямований на просування категорій «Нерухомість» і «Робота».
У новій ролі Катерина продовжить реалізовувати стратегію розвитку торгового майданчика OLX в Україні. «Ми працюємо з величезною аудиторією, яка за останні п’ять років зросла в 2,5 рази. Тому моє завдання в новій ролі не тільки з’єднувати людей по всій країні для взаємовигідних угод, але і надати максимально зручний і якісний сервіс для продавців і покупців», – коментує новий директор OLX в Україні.
У прес-службі компанії також відзначили, що аудиторія майданчику зараз становить близько 10 млн унікальних користувачів на місяць, а кількість продавців на OLX досягає цифри в 1,3 млн. За даними TNS, в Україні сервіс є найбільш відвідуваним після Google, Youtube і Facebook. А мобільний додаток OLX встановлено на кожному третьому українському смартфоні й займає першу позицію в категорії «Покупки» для IOS і Android, за даними SimilarWeb.
Довідка. OLX – один з найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База майданчику налічує 11,8 млн оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 3 млн нових пропозицій. За даними Gemius cервіс є найбільш відвідуваним в країні після Google, Youtube і Facebook. Кожен другий український онлайн-користувач заходить на OLX мінімум раз на місяць. На OLX продається товарів на більш ніж $1 млрд на рік.
OLX.ua є частиною міжнародної компанії OLX Group, яка представлена 17 брендами в більш ніж 40 країнах світу.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: ЦУМ, Kasta, Prostor, Dragon, Цитрус, Multiplex та інші