Аналітика OLX: Українці почали частіше купувати ноутбуки, інструменти та ігрові приставки

Аналітика OLX: Українці почали частіше купувати ноутбуки, інструменти та ігрові приставки

27.03.2020 08:05
  112
rau

Товари для хобі та спорту увійшли в топ-3 за кількістю доставок в середині березня.

Цей текст доступний також російською мовою

В середньому посилки проїжджають 411 км, що на 8% більше, ніж пів року тому. В СМТ удвічі частіше отримують товари, ніж відправляють. За березень кількість доставок у межах 5 великих міст України збільшилася на 30%. Чим живе онлайн-торгівля в Україні — в аналітиці OLX за жовтень 2019 — березень 2020.

За березень українці надіслали понад 200 000 товарів з послугою OLX Доставка. При цьому останнім часом їхні вподобання в онлайн-покупках дещо змінилися. Про це свідчить рейтинг найпопулярніших речей, які замовляють користувачі. З середини березня у топ-10 з’явилися товари для краси та здоров’я. Крім цього українці почали активніше купувати ноутбуки. На дозвіллі вдома люди, мабуть, поділилися на дві категорії: хтось вирішив нарешті відремонтувати речі, а хтось – підняти рейтинг у грі, оскільки в списку найбільш популярних товарів тепер інструменти та ігри з приставками.

При цьому, дитячі одяг та взуття стали замовляти рідше. Більш того, у другій половині березня в топ-3 найпопулярніших категорій по доставці увійшли товари для хобі, відпочинку та спорту, які до цього поступалися “Дитячого світу”.

Доставки в межах одного міста

За березень кількість товарів, доставлених в межах 5 великих міст України збільшилася на 30%. Так, між районами Києва товари поштою стали відправляти на 27% активніше, Харкова – на 32%, а Одеси — на 38%. В 1,5 рази зросла кількість доставок всередині Дніпра, а у Львові вона і зовсім подвоїлася.

Якщо говорити про товари, які стали частіше “подорожувати” у межах цих міст у другій половині березня, то картина наступна: в Києві та Дніпрі у топ-3 потрапили товари для краси та здоров’я (до цього мешканці частіше відправляли телефони). У Львові замість смартфонів стали купувати товари для спорту та відпочинку, а в Харкові спортивне приладдя “витіснило” дитяче взуття.

Що купують та скільки витрачають

Загалом за неповні 6 місяців українці здійснили понад 1,2 млн покупок з послугою OLX Доставка. При цьому, очевидно, вони стали замовляти товари з більш далеких куточків країни, бо середній кілометраж посилки збільшився на 8% і склав 411 км.

Найчастіше по країні як і раніше “подорожують” електроніка, одяг, взуття та засоби по догляду, а також товари для дітей. При цьому співвідношення між ними за пів року трохи змінилося: частка електроніки скоротилася на 4 п.п. і тепер становить 38% від усіх посилок, а ось одяг і супутні товари стали купувати частіше — відсоток доставок піднявся з 21% до 23%. “Дитячий світ” також “виріс” на 2 п.п. і становить 16% всіх відправлень. Товари для хобі та спорту замовляли у 9% випадків, а для дому та саду – у 8%. Запчастини для транспорту відправляли у 5% посилок.

Найбільше готові платити за електроніку — середній чек у цій категорії дорівнює 1 450 грн. На хобі та спорт витрачають менше — приблизно 800 грн. Запчастини для транспорту і  товари для дому та саду відправляли на суму в 700 грн, а обновки в гардеробі обходилися приблизно в 650 грн. Товари для малюків купували в середньому на 550 грн.

Міста великі і маленькі

Стало відомо про попит на послугу OLX Доставка в різних населених пунктах. Так, в СМТ отриманих посилок майже вдвічі, або на 83% більше, ніж відправлених. У селах схожа ситуація: на 37 450 прийнятих посилок 22 900 надісланих. Інакше йдуть справи в містах: тут товари частіше починають свою “подорож”, ніж закінчують. При цьому на міста припадає 94% всіх відправлень і 90% доставок.

Користувачі онлайн-майданчика продовжують купувати товари за допомогою послуги OLX Доставка і зараз. Нагадаємо, що логістичний партнер платформи — Нова Пошта.

Довідка. OLX — один з найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує понад 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 4 млн нових пропозицій. За даними Gemius cервіс є найбільш відвідуваним в країні після Google, Youtube і Facebook. Кожен другий український онлайн-користувач заходить на OLX мінімум раз на місяць.

Сервіс входить в ТОП-10 найбільш відвідуваних торговельних майданчиків світу. А мобільний додаток OLX встановлений на кожному третьому українському смартфоні та займає першу позицію в категорії “Купівлі” для IOS і Android за даними SimilarWeb. На OLX за рік продається товарів на більш ніж 1 млрд доларів, а це половина річного обороту ринку e-commerce в країні.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  45
Усі новини ринку