Краса вимагає коштів: топ-5 drogerie-мереж України за I півріччя 2018-го
Хто з мереж, що пропонують товари для здоров’я, краси і догляду, за перші шість місяців відкрив більше магазинів, вийшов в нові регіони і наростив виручку.
У першій половині 2018 року розвиток drogerie-мереж України відбувався тільки органічним шляхом: в цьому році не було зафіксовано жодної угоди M&A. До кінця року число магазинів товарів для краси і здоров’я в країні збільшиться до 2500 точок – майже в 2 рази більше, ніж в 2014-му, підрахували в аналітичній компанії GT Partners Ukraine.
В цілому за перше півріччя в Україні мережеві drogerie-оператори відкрили 183 нових магазина. Для порівняння: в першому півріччі 2017 року країні було відкрито 136 нових точок, а за весь 2017-й – 308. Крім того, з ринку пішла тернопільська мережа Купава.
EVA в цьому році була найбільш активним оператором на українському ринку роздрібної торгівлі товарами побутової хімії та особистої гігієни, відкривши найбільшу кількість нових об’єктів – 100 магазинів.
В цілому ж на кінець червня 2018 року ТОВ «РУШ» (оператор EVA) об’єднувало 702 торгові точки, розташовані у всіх областях України. Другу позицію рейтингу за загальною кількістю магазинів і за сумарною торгової площі зберігає міжнародна мережа Watsons, на третьому місці – дніпровська мережа Prostor.
- Мережа EVA. Компанія заснована в 2002 році. Станом на 1 липня мережа налічувала 702 магазини. До 2020 року компанія планує збільшити кількість торгових точок до 1000 магазинів. Бенефіціари підприємства – Руслан Шостак і Валерій Кіптик. Виручка компанії за підсумками 2017 року збільшилася на 37%, до 6,6 млрд гривень. Чистий прибуток компанії виріс більш ніж в 2,5 рази, до 243,5 млн гривень.
- Watsons Україна входить в груп A.S. Watson. Станом на 1 липня мережа налічувала 437 точок.
- Мережа PROSTOR. Перший магазин цієї drogerie-мережі був відкритий в Дніпропетровську в 2005 році. У першому півріччі цього року був відкритий 31 магазин, і на 1 липня мережа налічувала 303 точки.
- Мережа Шик и Блеск. Вінницька мережа відкрила в першому півріччі 10 роздрібних точок, на 1 липня компанія налічувала 150 магазинів в Україні.
- Мережа Копийочка. Перший магазин був відкритий в 2010 році, на 1 липня мережа зросла до 140 об’єктів і є найбільшим дрогері-рітейлером Західної України. У першому півріччі було відкрито 24 об’єкти.
Читайте також –
Огляд новин в drogerie & beauty: EVA, Isei, Yves Rocher, Космо та стоковий Prostor