Ресторан на дому: мережа Сільпо запустила в Києві експрес-доставку «Вжик-страви»

Ресторан на дому: мережа Сільпо запустила в Києві експрес-доставку «Вжик-страви»

25.08.2020 08:30
  884
Костянтин Симоненко

В меню популярні ресторанні страви – піца, суші, бургери, салати, азіатські супи і локшина-wok.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в прес-службі мережі, доставка поки працює тільки по Оболонському району. Для пілотного проекту «Вжик-страви» мережа Сільпо відкрила ресторанний простір зі спеціально спроектованим виробництвом, яке працює тільки для онлайн-замовлень.

«Ми проаналізували улюблені ресторанні страви гостей Сільпо, які часто замовляються на фуд-холах всередині супермаркетів, і створили спеціальне меню. Їх приготування займає в середньому 15 хвилин. Вибрані страви доставлять протягом 40-ка хвилин після замовлення », – розповідає керівник департаменту електронної комерції Fozzy Group Ірина Румянцева.

Зробити замовлення можна на сайті інтернет-магазину shop.silpo.ua, вибравши послугу «Доставка піци, суші, бургерів». В меню є більше 50-ти видів страв, включаючи піцу, суші, салати, азіатські супи і локшина-wok. Також можна вибрати напої, навіть замовити пляшку вина або пива.

Як розповіла під час діджитал-марафону Ірина, цей проект народився в ході запуску інтернет-магазину Сільпо, а також послуги з самовивозом і експрес-доставки продуктів з супермаркетів:

“Ми запропонували гостю популярні страви чотирьох кухонь ресторанної якості з експрес-доставкою за 40 хвилин. Щоб забезпечити швидкість – використовуємо власних кур’єрів на скутерах. По-друге, у нас багато автоматизації. Ми створили систему управління виробництвом, яка розподіляє отримані замовлення так, щоб їх приготування у кухарів займало 10-15 хвилин. Всі страви готуються свіжими «з-під ножа», як на кухні ресторану. Також є система управління ресурсами, яка управляє часом, оцінює завантаження кур’єрів і пропонує мінімальний час доставки”.

Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на липень 2020 го налічує 264 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo та інтернет-магазин shop.silpo.ua. У компанії діє проект підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Входить в одну з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Читайте також –

Пройти повз касу: мережа супермаркетів Сільпо впровадила технологію Scan&Go


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  27
Усі новини ринку