Кращі жарти та меми українських рітейлерів у липні: Kasta, Rechi.ua, Ашан, АТБ та інші

Кращі жарти та меми українських рітейлерів у липні: Kasta, Rechi.ua, Ашан, АТБ та інші

05.08.2018 09:00
  1833
Микола Маранчак

Яскраві ситуативи, меми, тролінг і кращі жарти українських рітейлерів у липні.

В будь незрозумілої ситуації жартуй. Навіть в середині літа SMM-спеціалісти знайшли над чим пожартувати, придумали, як звернутися до свіжих мемів і навіть трохи потролилі. У новому огляді — Епіцентр К тролить Агромат, мем з Недом Старком і жетони в метро від (modna) Kasta, затемнення Місяця від Mister Cat, закони підлості від Ашан, а також апокаліптична злива в Києві та інший кумедний креатив від McDonald’s Україна, Rechi.ua, Укрпошта, Eldorado, АТБ, Алло та інших.

Раніше повне місячне затемнення і наближення Марса до Землі на максимально можливу відстань – до 60 млн км – одночасно відбувалося близько 200 років тому. Тому в липні цей небесний спектакль став однією з найбільш яскравих подій для користувачів соцмереж. Як обіграти тему, придумали Mister Cat, замінивши Місяць на піцу з салямі.

Епіцентр Кзливають ціни конкурентів” і натякають на Агромат. Тонко або товсто? Ось в чому питання.

Ашан явно знають про закони підлості не з чуток, хоча і тегають пост, як “підслухано”. Не, ну у всіх буває, навіщо засмучуватися-то.

Досягла SMM-ників Ашан і літня хандра, про яку чесно признаються своїм фоловерам.

“Справжнього поціновувача мистецтва видно здалеку”, – вважають в АТБ-маркет. Ще б пак, коли перед тобою робота українського живописця Івана Марчука “У колі моїх образів”, що входить в топ-100 найвизначніших геніїв сучасності (за версією британської газети The Daily Telegraph).

Трохи мистецтва запостили і Rechi.ua, тільки звернулись до творчості Віктора Васнєцова, наповнивши процес споглядання гедонізмом і постмодерном.

З 14 липня у Києві подорожчав проїзд. У Kasta запропонували своїм підписникам на Facebook шкарпетки за більш дешевою ціною, ніж жетони.

Також в Kasta згадали, що “Winter is coming” і запропонували купити зимовий одяг вже сьогодні. В якості зображення звернулися до безсмертного мему з Недом Старком – персонажем з культового серіалу “Гра престолів”.

В Алло захисне скло Gorilla Glass 6 сприйняли буквально, проілюструвавши його ось такою милою мавпочкою. Питання тільки чому вона з лінійкою і що вона там зібралася вимірювати.

Може здатися, що Eldorado тролять своїх клієнтів, які не розбираються в марках ноутбуків. Але є два “але”: перше полягає в затертому на картинці російському операторі “Мегафон”, а значить картинка з інтернету, друга в тому, що мережа магазинів електроніки просто звернулася до популярного нині мему. Користувачі дійсно примудряються називати “HP” – “DY”, а, наприклад, “ASUS” – “SUSA”.Подібні реальні історії вже не перший рік постять користувачі Twitter і Reddit.

А ось Ощадбанк тролить сам себе і свої черги, причому безбожно, випускаючи з уваги два моменти: занадто мала кількість пенсіонерів в цих чергах і те, що онлайн-сервіси Ощаду практично ніколи нормально не працюють. SMM-щики Ощадбанку хоч самі є клієнтами банку?

Ще одна держструктура Укрпошта, яка прекрасно проявляється в соцмережах і бороздить світ інтернет-мемасів, в цей раз згадала класичний мем “Пітер Паркер одягає окуляри”. У ньому герой Тобі Магуайра з фільму «Людина-Павук» 2002 року надягає окуляри, щоб краще щось розглянути. У разі Укрпошта, компанія продовжує нагадувати своїм клієнтам, що вони оновилися.

В АТБ-маркет рекламують чай. Ось тільки з фото здається, що на зображенні плантація далеко не чайна…

А ще український McDonald’s похайпил на пару з Театром на Подолі.

Потрібно зауважити, що не всім вдавалося в цьому місяці вдало жартувати. “Печерний сексизм” окреслили користувачі публікацію Mister Cat з підписом: “Кажуть, дівчата з великим ротом досягають більшого успіху в житті… Напевно, тому що можуть осилити величезний шматок піци. Або як?”

Не можна не згадати й затяжну злива 25 липня, яка обернулась для столиці цілим апокаліпсисом. Але добре все, що добре закінчується, і ось такою ось веселкою завершення періоду затяжних дощів підкреслив АТБ-маркет. “Після затяжних дощів завжди буде веселка”, і в цьому, ймовірно, є навіть щось філософське.

Читайте також –

Найкращі жарти та меми українських ритейлерів у червні: АТБ проти Нова Пошта, Ашан, KFC і інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку