Реклама тижня: Rozetka, АЛЛО, Diesel, Canon і Леся Нікітюк
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
АЛЛО
Як у старому анекдоті, зустрілися якось індіанець, чукча і… Леся Нікітюк. Здавалося б, що може об’єднувати телеведучу програми “Орел і Решка” і танці з бубном в офісній будівлі. В агенції Tabasco і АЛЛО вирішили, що це смарт-технології. Відео з метафорою про двох колег, не здатних включити кондиціонер, вийшло потішне, але тримається цілком на чарівності Лесі Нікітюк. А все тому, що їй не потрібно нічого грати – вона навіть в рекламі все кіно забирає на себе.
Rozetka
Інтернет-супермаркет Rozetka взявся активніше розвивати свій fashion-відділ. Але основною перевагою пропозиції, якщо вірити представленим в його підтримку роликам, Rozetka називає тільки вибір одягу в будь-якій комбінації (слоган відео “Вибираєш, як бажаєш”). Чим це їх відрізняє від абсолютно всіх інших, історія замовчує. Головні герої роликів – нічим не примітні дві білі жінки і білий чоловік у кількості один і колекція весна-літо-осінь 2018. Щоб двічі не вставати.
Canon
Паркур-група Storror стали героями нової реклами Canon Europe, в якій намагаються перетнути континент, щоб дістатися з Європи в Азію. Їх навички допомагають їм у досягненні поставленої мети, що, власне, і робить ролик ефектним, адже не дивлячись на те, що мода на паркур давно пройшла, він все ще виглядає ефективно. Герої пересуваються по визначним пам’яткам Стамбулу, перетинаючи Босфорську протоку на пасажирському катері і завершують свій челендж в порту на азіатській стороні міста. Кампанія закликає всіх пробувати щось нове.
Indigo
Схоже білорусам вдалося те, про що мріють фанати коміксів ось вже років 50 – об’єднати героїв всесвіту DC і Marvel в одному відео. Правда реклама присвячена аж ніяк не коміксам, а білоруському бренду презервативів компанії Фармин. Зустріч Жінки-кішки і Залізної людини у будь-якому випадку важко не назвати епічною, а-ха-ха.
Diesel
І на закуску реклама італійського бренду Diesel, знята в Києві, про яку RAU розповідала ще в жовтні 2017 року. Ролик отримав три нагороди самого авторитетного фестивалю реклами «Каннські леви». Зйомку в Києві проводили під керівництвом української студії Family Production, бо це однозначна #перемога і для вітчизняної рекламної індустрії. Можуть же і у нас, коли хочуть.
Дивіться також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Альфа-Банк, Garage, PROSTOR, Олег Винник і йогурти