
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Як змінилися охоплення найпопулярніших в Україні сайтів і найбільших інтернет-торговців в серпні.
У минулому місяці охоплення більшості e-commerce гравців з топ-25 найбільш популярних сайтів UANet виросли. За даними Kantar TNS CMeter, винятком став лише маркетплейс Prom.ua, охоплення якого в минулому місяці трохи знизилося – з 42,68 до 42,62. При цьому показник найбільшого інтернет-магазину країни – Rozetka.ua – зріс з 39,44 до 39,65. Нагадаємо, не так давно компанія Владислава Чечоткіна заявила про злиття з групою EVO, куди в тому числі входить і Prom.ua. Про наслідки цього злиття для компаній та ринку в цілому RAU писав окремий матеріал.
Що стосується інших компаній, то онлайн-майданчик оголошень про продаж товарів OLX в серпні наростив охоплення з 50,2 до 50,49. А міжнародний гігант інтернет-торгівлі – Aliexpress – збільшив показник охоплення з 20,96 до 22,39. Також відзначимо, що охоплення сайту найбільшого в країні логістичного оператора – Нова пошта – минулого місяця стало меншим, ніж в липні – 16,38 у порівнянні з 16,95. Повний топ-25 найпопулярніших в Україні сайтів виглядає наступним чином:
Читайте також –
Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за липень