Найкращі жарти та меми українських ритейлерів у червні: АТБ проти Нова Пошта, Ашан, KFC і інші

Найкращі жарти та меми українських ритейлерів у червні: АТБ проти Нова Пошта, Ашан, KFC і інші

30.06.2018 09:00
  3016
Микола Маранчак

Яскраві ситуативи, меми, тролінг і кращі жарти українських рітейлерів у червні.

Червень видався більш тихим, ніж травень, на приводи для ситуативного маркетингу, але і тут у вітчизняному Facebook знайшли над чим пожартувати, придумали як звернутися до свіжих мемів і навіть трохи потроллили. У новому огляді — мем про найстрашніше, день селфи, мем “ще одну серію і спати”, хрещений батько дон Карлеоне, спроба троллінгу від АТБ в бік Нова пошта та інший кумедний і не дуже креатив від KFC, Укрпошта, Ашан, Цитрус, Ельдорадо та інших.

Ще ніколи дон Карлеоне з “Хрещеного батька” не був настільки схожий на їжу. “Ти приходиш в KFC і просиш кави. Але робиш це без поваги…”, – написали у Facebook KFC. І справді, ніколи не знаєш, хто перед тобою стоїть на лінії.

Поділ людей на типи буває різним, провокуючи створення цілих громадських рухів на захист рівності. Ашан також ризикнув пожартувати на цю слизьку тему. Правда, з дотепним поділом людей від французького рітейлера ніхто сперечатися не буде.

Мем про “ще одну серію і спати” не використовував ще тільки ледачий. Ось і в Ашан не стали лінуватися, тим більше, що в даному жарті для більшості лише частка жарту.

Історія замовчує звідки з’явився інтернет-мем про те, що дійсно страшно, однак Укрпошта знайшли як його застосувати самим злободенним способом. Як говориться: “До сліз!”

Ще один вдалий мем Укрпошта склепала про різку зміну маршруту. Ще ніколи фестиваль «Полтавська галушка» і, тим більше, тематична поштова марка до нього, не викликали такого ажіотажу.

Мало хто помітив, але 21 червня був День селфи. І хоча сьогодні більшість тільки відмахнуться, мовляв “не актуально, вже не модно”, в глибині душі обов’язково пустять скупу сльозу за своїм кращим селфі-шедевром (але це не точно). У будь-якому випадку, в Ельдорадо про таку знаменну подію для блогерів і недоблогерів згадали, ще раз підкресливши своєю картинкою, що це ж класика, хлопці-дівчата.

Про гумор Цитрус в останні місяці, не тільки в соцмережах, але і у всій зовнішній рекламі, можна сказати лише одне – для Цитрус РОЗМІР ВАЖЛИВИЙ. Все по Фрейду, як говориться.

Star Burger не намагаються наслідувати трендам, проте завжди не проти розповісти анекдот.

Важко обійти стороною і Ощадбанк, який запартнерився з Atlas Weekend і цілий місяць всі зусилля і креатив пустив на можливість попіаритися на цьому. Герой активності був обраний більш ніж дивний.

Не обійшовся місяць і без легкого протистояння. АТБ-маркет зробив дотепний випад у бік Нова пошта, виклавши котика, який зробив свій вибір на користь пакету АТБ коробці сервісу експрес-доставки.

“Нова пошта не засмучуйтеся! Просто в магазинах АТБ завжди є чим поживитися”, – зробили підпис в АТБ 2 червня, зібравши неймовірні 7 600 лайків, понад 300 репостів і 70 коментарів.

Відповідь Нова пошта не змусив себе довго чекати. “АТБ-Маркет, котики розуміються на комфорті. Саме тому у наших коробках вони люблять солодко спати. До речі, а що саме робить котик у вашому пакеті?”, – написала Світлана, менеджер Нова пошта, від імені компанії.

На тривалий батл жартів історія не перетворилася, як це було, наприклад, в історії з тим же АТБ і Ашан або в інших прикладах взаємного троллінгу між рітейлерами, що мають продовження. Але краплю свіжості, а також новий Facebook-анекдот із життя українського FMCG-рітейлу, ситуація породила. І на тому спасибі.

Читайте також наш попередній огляд –

Ласкавий май: кращі жарти і меми українських рітейлерів у травні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку