Підсумки року Arricano: вакантність 1,35% та 35,7 млн відвідувачів

Підсумки року Arricano: вакантність 1,35% та 35,7 млн відвідувачів

28.02.2018 05:38
  437
rau

Arricano Real Estate, що управляє ТРЦ РайON і Проспект в Києві, City Mall в Запоріжжі і Сонячна Галерея в Кривому Розі підвела підсумки 2017 року.

У складний економічний період при відсутності зростання купівельної спроможності українців компанія Arricano демонструє стабільне зростання. За результатами 2017 року по групі Arricano вакантність технічна: в ТРК Проспект (Київ) вакантність складає 1,68% (в порівнянні з 2,42% за результатами 2016 року), в ТРЦ РайON (Київ) – 4,64% (в порівняно з 1,35% за результатами 2016 року), ТРК City Mall (Запоріжжя) – 0% четвертий рік поспіль, ТРК Сонячна Галерея (Кривий Ріг) – 0,35% (в порівнянні з 0,18% за результатами 2016 року). За результатами 2017 року зайнятість торгових площ по групі Arricano становить 98,65%.

У 2017 році компанія Arricano підписала 101 новий договір оренди з партнерами на загальну орендну площу 11 574 кв. м. У результаті, в 2017 році середньозважений показник вакантності в ТРЦ Arricano знизився на 21%.

Трафік в 2017 році також зріс на 17,4% в порівнянні з 2016 роком. За результатами 2017 року трафік в ТРК Проспект (Київ) становить 17,8 млн (в порівнянні з 13,3 млн за результатами 2016 року), в ТРЦ РайON (Київ) – 6,6 млн (в порівнянні з 5,2 млн за результатами 2016 року), ТРК City Mall (Запоріжжя) – 6,4 млн (в порівнянні з 5,2 млн в 2016 році), ТРК Сонячна Галерея (Кривий Ріг) – 4,9 млн (в порівнянні з 4,7 млн ​​в 2016 рік).

Михайло Меркулов, CEO Arricano, вважає, що результатом поліпшення показників торговельних площ є комплекс причин: «Як завжди, це добре координована робота команди в досягненні поставлених цілей і перетворення наших ТРК в комфортні соціальні простори, куди гості хочуть повернутися. Основною концепцією всіх наших ТРК є створення якісного tenant mix, реалізація маркетингових програм, що впливають на створення позитивного атмосфери і формування екосистеми «Покупець – Рітейлер – Орендодавець» в кожному ТРК, де всі сторони можуть отримати задовольняє їх результат. Ми розуміємо, що наші споживачі вимагають якості і персональної уваги. Ми ж у відповідь продовжуємо впроваджувати інноваційні підходи для задоволення запитів відвідувачів, що в підсумку призвело до значного зростання кількості відвідувачів на 17,4% в 2017 році».

Читайте також –

Результати мережі ТРЦ Караван в 2017 році: 30,8 млн відвідувачів, 64 нових орендаря


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку