Фуд-корт і товари на пробу: ЕКО маркет оновив магазин у Рівному
В середині листопада мережа магазинів ЕКО маркет відкрила оновлений торговий об’єкт в Рівному. Директор з проектів розвитку мережі Анна Панасюк розповіла про те, як змінився магазин після реформату і які нові рішення реалізувала тут компанія.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як уточнила Анна в коментарі RAU, ЕКО маркет в рівненському ЦУМ на вул. Соборній, 17, відновив роботу 16 листопада. «Вже ні для кого не новина, що рітейл в тій формі, в якій він існував багато років, змінюється. Тому в нашій компанії ми також шукаємо варіанти і форми, які хочемо запропонувати покупцям, щоб вони продовжували здійснювати у нас покупки. Це оптимізація для зручності клієнтів», – коментує оновлення магазину Анна Панасюк.
За її словами, для досягнення поставленої мети при оновленні супермаркету в Рівному була реалізована ціла низка рішень. Зокрема, логістика товарних груп в ньому була максимально вивірена з урахуванням розуміння потреб покупця в планових і спонтанних покупках.
Цікаво, що після оновлення площа торгового залу в магазині зменшилася вдвічі – до 700 кв. м. Однак за рахунок цього компанії вдалося створити в магазині комфортну для покупця середу, в якій зручно не тільки здійснювати покупки, але і проводити дозвілля.
Наприклад, на території торгового залу з’явився невеликий food-court з пропозицією піци, широким асортиментом кондитерських виробів власного виробництва, копченостей та іншої продукції для швидкого перекусу.
Ще одним цікавим нововведенням став сервіс «товари на пробу». У компанії вважають, що завдяки цьому у покупця залишаться позитивні спогади про магазин і товар, які дозволять залучити його в ЕКО маркет повторно.
Відділ свіжого хліба і власної випічки в супермаркеті сформований в концепції boulangerie з вільним доступом покупця до продукції і з приготуванням безпосередньо в торговому залі. Тут же у клієнтів ЕКО маркет є можливість випити свіжоприготованої кави з гарячим круасаном.
Що стосується обладнання магазину, то компанія використала нові ергономічні холодильні вітрини, встановила ваги самообслуговування Bizerba, енергоефективні морозильні камери, а також акцентне освітлення в зонах більшого трафіку покупців.
Також були використані останні тенденції в дизайні супермаркетів. Назви відділів виконано символами з контражурною світлодіодною підсвіткою. Частина написів реалізована об’ємними літерами на дерев’яних щитах, виконаних з екологічних матеріалів.
У компанії впевнені, що всі ці рішення дозволять залучити нових покупців і наростити товарообіг супермаркету навіть незважаючи на скорочення торговельної площі.
Довідка. ЕКО Маркет – торгова мережа економних супермаркетів, яка об’єднує 150 магазинів у 62-х містах України. У мережі представлені продукти харчування, побутова хімія, товари першої необхідності. Також є своє виробництво – пекарні, кулінарні та м’ясні цехи, в деяких магазинах є власне кондитерське виробництво.
Читайте також –
Чорно-білий хайтек: як виглядає ЕКО маркет в Вінниці після поновлення (фотоогляд)