Brocard запустив новий інтернет-магазин

Brocard запустив новий інтернет-магазин

06.02.2020 03:33
  282
Ukrainian Retail Association

Компанія Брокард-Україна запустила інтернет-магазин Brocard.ua. Мета нового проекту – фокусування сили бренду, зручність для клієнтів і наступний крок до омніканальності.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила прес-служба парфумерно-косметичного рітейлера, онлайн-магазин офіційно розпочав роботу в січні цього року після кількох місяців тестування. В ньому представлено більше 300 брендів з портфоліо компанії, при цьому кількість брендів і товарних позицій продовжує збільшуватися. Також продовжує розширюватися функціонал сайту.

Як і у мережі Brocard, в інтернет-магазині представлена оригінальна продукція відомих брендів, таких як: Dior, Lancôme, Yves Saint Laurent, Clarins, Collistar, Givenchy, Gucci, Artdeco, Biotherm, Payot, Shiseido, Carolina Herrera та багатьох інших. Найближчим часом в онлайн-магазині також буде доступна продукція Chanel.

«Запуск Brocard.ua – онлайн-магазину з однойменною для мережі назвою – є логічним кроком для створення єдиного поля бренду, зі зрозумілою комунікацією у всіх каналах – онлайн і офлайн. Впізнаваність бренду Brocard дуже висока, ми більше 20 років на ринку, наші магазини працюють в 26 містах України. При цьому Brocard знають навіть там, де фізичних магазинів немає. Тепер клієнтам буде максимально просто знайти нас онлайн, а зручний інтерфейс, асортимент, приємні ціни й різні вигідні пропозиції зроблять клієнтський досвід наших онлайн-покупців винятковим», – прокоментувала маркетинг-директор Брокард-Україна Антоніна Оганджанян.

В компанії також відзначили, що за час первинного тестування нового магазину – з жовтня 2019 року до січня 2020 року – покупки в ньому зробили 26 000 клієнтів. В той же час, перший онлайн-магазин компанії Брокард-Україна – Letu.ua, який був запущений ще в 2013 році – продовжує роботу.

Довідка. «Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury. Компанія об’єднує 97 магазинів у 26 містах України під брендами BROCARD, Kiehl’s і М.А.С., а також інтернет-магазини Brocard.ua і Letu.ua, 1 700 співробітників і більше 1,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 70 нішевих парфумерних домів. У 2019 року загальний товарообіг мережі склав 4,25 млрд грн. 

Читайте також – 

Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Brocard, Люксоптика та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  35
Усі новини ринку