Рітейл в помаранчевих тонах: як виглядає магазин Basket оновленого формату (+фото)

Рітейл в помаранчевих тонах: як виглядає магазин Basket оновленого формату (+фото)

11.03.2020 08:15
  291
rau

Зона фуд-корту, кава-станція і каси самообслуговування як в McDonald’s – в чому особливості магазину Basket в оновленому форматі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа магазинів Basket відкрила новий магазин в Харкові. Він розпочав роботу 27 січня на проспекті Науки, 38, а площа торгової точки склала 250 кв. м.

Як розповів RAU засновник Basket Вадим Кубіца, новий торговий об’єкт був реалізований в модернізованому city-форматі з розширеною пропозицією групи товарів food to go і оновленим зонуванням.

«В магазинах формату city, які ми відкриваємо в центрі міста на перетині людних вулиць, спостерігається високий попит на готову їжу, тому вирішили розмістити цю групу товарів прямо на вході в магазин. Тут можна придбати кулінарію власного виробництва, хот-доги, пиріжки. Також обладнали в торговій точці кава-станцію і невеличку зону фуд-корту, де кожен бажаючий може перекусити або випити придбаний напій», – говорить Вадим Кубіца.

За його словами, оновлений формат магазину націлений на задоволення потреб різних груп клієнтів і зручність покупки. Тому поряд з розширенням групи food to go, в магазині представлено широкий вибір свіжих овочів і фруктів, молочної та м’ясо-ковбасної продукції, кондитерські вироби та інші традиційні для продуктового магазину товари. Загальний асортимент маркету – 4000 SKU.

Ще одне цікаве нововведення магазину – каси самообслуговування, інтерфейс для яких компанія розробляла власними силами. «Найчастіше покупці використовують Self-сервіси при невеликих покупках 3-5 одиниць товару. З огляду на те, що для нашого формату це основна цільова аудиторія, ми впевнені, що наші клієнти часто будуть використовувати каси самообслуговування. Більшість подібних терміналів на українському ринку досить складні у використанні, тому ми розробили для них власний, максимально зрозумілий і зручний інтерфейс», – додає засновник Basket.

Довідка. Basket – локальна мережа магазинів, заснована в 2011 році. Станом на лютий 2020 року об’єднує 10 магазинів площею від 200 до 700 кв. м в Харкові. Асортимент торгових точок рітейлера налічує від 2000 до 6000 SKU в залежності від формату і площі магазинів.

Читайте також – 

Ашан Україна запускає новий формат – Pick Up Point


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку