Новини fashion-ритейлу: Всі. Свої, Sinsay, Gepur, Територія мінімальних цін та інші

Новини fashion-ритейлу: Всі. Свої, Sinsay, Gepur, Територія мінімальних цін та інші

11.06.2024 08:30
  936
Валерія Байда

Попри повномасштабну війну в Україні польський fashion-ритейлер LPP збільшив виторг та продовжує зростати кількісно. Відкрилися флагманські локації Всі. Свої та Papaya, український бренд Gepur відсвяткував своє 14-річчя, а Територія мінімальних цін – 15-річчя та інші новини сегмента fashion.

Магазини Buts, Jamms та Wear Me поповнили пул орендарів ТРЦ Hollywood

Попри повномасштабну війну чернігівський ТРЦ Hollywood продовжує поповнювати та оновлювати пул орендарів. Цієї весни відкрився новий великий формат магазину взуття від Buts, який зайняв площу 410 кв. м. Нагадаємо, з 2009 року бренд успішно розвивається на українському ринку, а основна його концепція – якість і функціональність. Продукція надходить з фабрик Європи та Китаю.

Ще сегмент fashion-ритейлу в ТРЦ Hollywood поповнився магазином популярних європейських брендів як для жінок, так і для чоловіків Jamms, а незабаром двері відкриє ще один магазин українського бренду Wear Me – це комфортний базовий одяг, який пропонує розміри від XS до XXL.

Флагманський магазин Всі. Свої вже працює в столичному ТРЦ Respublika Park

В травні оновлений простір українських брендів Всі. Свої. запрацював в столичному ТРЦ Respublika Park. Він розмістився на площі 1000 кв. м, а асортимент налічує понад 50 українських брендів та деякі з них представлені ексклюзивно саме в ТРЦ Respublika Park.

Концепція нового простору Всі. Свої відображає актуальні тенденції – інклюзивність, об’єднання людей у спільноту, підтримку локальних виробників. Магазин розділений на кластери, що відрізняються візуально та функціонально, також облаштована інклюзивна примірочна.

Український бренд Gepur святкує 14-річчя

В середині травня український фешн бренд жіночого одягу відзначив своє 14-річчя. Було масштабне святкування в ТРЦ Respublika Park. Спеціально для цієї події магазин перетворився в Gepur Sisters Residence, де панувала справжня магія. Рожеві жирафи, стильний декор, фотозони, а у центрі уваги був головний слоган свята – «Тобі можна все!»

Як каже один з засновників бренду Олег Садовський, що таку ідею святкування втілили для того, щоб покращити сервіс та особисто поспілкуватися з клієнтами і зрозуміти їх потреби та побажання.

Український бренд Papaya відкрив флагманський магазин

Флагманський магазин Papaya вже працює в центрі столиці за адресою вул. Саксаганського, 24. Про це пише L’Officiel Online. Для відвідувачів представлений широкий вибір довгих суконь, в’язаних костюмів-двійок, купальників та інше.

Фото: L’Officiel Online

Дизайн локації мінімалістичний. Меблі виготовлені в відтінку Pantone, який має символічну назву – Papaya, а кутові дзеркала розмивають кордони приміщення, додаючи глибини та атмосферності.

Загалом, мережа українського бренду налічує вже вісім точок, які знаходяться в столиці, Чернівцях, Львові, Тернополі та Івано-Франківську. Також клієнти можуть робити замовлення в інтернет-магазині papayashop.com.ua.

Польський фешн ритейлер LPP в I кварталі 2024 року отримав 2 млрд виторгу

У I кварталі 2024 року виторг польського ритейлера LPP, до якого належать мережі магазинів Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay зросла на 58,3% в Україні – до 2 млдр грн. Про це пише Forbes з посиланням на дані YouControl.

Територія мінімальних цін відсвяткувала свій 15-й день народження

В травні мережа шопінг-центрів Територія мінімальних цін відсвяткувала свій 15-й день народження та поділилися надбаннями за ці роки. Тож наразі в Україні працює 18 шопінг-центрів в 4 містах: 13 у Києві, 2 у Львові, 2 у Івано-Франківську, 1 у Чернігові. До того ж, п’ять з них відкриті за останній рік у новому форматі та дизайні й з оновленим брендом.

Також працює інтернет-магазин www.termincin.com. Компанія має власне виробництво одягу та сім ВТМ, понад 1 млн лояльних клієнтів регулярно відвідує мережу, перезапустили програму лояльності та приблизно 14 млн грн передали на ЗСУ за період повномасштабної війни. А ще за цей час відбулася зміна назви. Нагадаємо, мережа починала з назви КУБ, але через три роки змінили на Територія мінімальних цін.

Оновлений магазин Vovk відкрився в луцькому ТРЦ ПортCity

На початку травня в луцькому ТРЦ ПортCity відкрився оновлений магазин українського бренду Vovk. Точка працює на першому поверсі. Тут можна знайти широкий асортимент жіночого одягу. Бренд має власне виробництво та представлений в 24 містах України, а тогоріч зробив експансію за кордон, відкривши магазин у Варшаві.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ТРЦ ПортCity (@portcity_lutsk)

Польський бренд Sinsay активно зростає кількісно в Україні

У травні бренд Sinsay, що належить польському ритейлеру LPP продовжив експансію в Київську область. Про це пише УРТЦ. Магазин з’явився у Вишгороді за адресою проспект Тараса Шевченко 2-А, площею майже 1000 кв. м. Також компанія уклала угоду про відкриття першої точки в місті Фастів за адресою Івана Мазепи, 6, площею майже 800 кв. м. А влітку у місті Вишневе в ТРЦ Cherry Mall відбудеться ще одне відкриття бренду.

Також наприкінці травня запрацював магазин у луцькому ТРЦ Слон. Ця точка вже друга в цьому місті, перша знаходиться в ТРЦ ПортCity.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку