Директором з маркетингу Нова пошта призначено Павла Данімана
Раніше Павло Даніман понад 15 років працював у маркетингу Київстар, зокрема на управлінських позиціях, в тому числі як директор з маркетингу.
Як повідомляє MMR, Павло прийшов у компанію наприкінці березня цього року. Він відповідатиме за продуктовий маркетинг, розвиток цифрових точок контакту з клієнтами, дослідження ринку, тарифи тощо.
“Ми раді вітати Павла Данімана у команді Нова пошта у такий надскладний час. Впевнені, що він нас посилить, а його досвід дасть новий виток у розвитку наших продуктів. Разом ми будемо створювати нове і прогресивне, покращувати та спрощувати умови для ринку e-commerce, робити сервіси нативними та зручними”, – заявив СЕО Нова пошта Олександр Бульба.
Нагадаємо, з початком російського вторгнення обсяги перевезень через Нова пошта знизились у 20 разів. До війни компанія доставляла щодня 1 млн відправлень, із них 70% — це онлайн-замовлення із магазинів. За перший тиждень війни клієнти відправляли в середньому 50 000 посилок на день. Це лише 5% у порівнянні з довоєнним періодом.
Читайте також
Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок Нова пошта за час війни