Володимир Поперешнюк, Нова пошта: Запускаємо відділення нового формату – воно дуже круте
Зони self-сервісу та drop-off, експрес-видача посилок, різні клієнтські зони, а також примірочна в залі огляду посилок – співзасновник Нова пошта розповів про впровадження компанією відділень нового формату.
Цей матеріал також доступний російською мовою
За 18 років з дня заснування Нова пошта наш бізнес кардинально змінився. Ми живемо в світі, де найбільші глобальні компанії інвестують не в стіни та автомобілі, а в технології та процеси. Якщо в компанії немає сильних IT та digital-напрямків – вона не має майбутнього. Ми багато інвестуємо в інфраструктуру: запустили Київський інноваційний термінал (КІТ), добудували Хмельницький інноваційний термінал (ХІТ), істотно розширили мережу відділень різних форматів і поштоматів, придбали нові автомобілі. Але зараз ми стали все більше інвестувати в софт: оновлюємо мобільний додаток і бізнес-кабінет, запустили NovaPay, змінюємо IT-систему.
Також експериментуємо з новими інноваційними форматами відділень. Зараз в Києві запускаємо в бета-версії відділення нового формату. Воно вже дуже круте.
Що ж в цьому новому форматі особливого?
-
Зона self-сервісу (самообслуговування)
Ви приходите з товаром, обираєте для нього правильну упаковку, створюєте експрес-накладну в мобільному додатку, друкуєте наклейку і залишаєте посилку в зоні drop-off. Вам більше не потрібно взаємодіяти з оператором або чекати. Швидко і просто.
-
Зона drop-off
Приходите із заздалегідь упакованою і оформленою онлайн посилкою? Залиште її в зоні drop-off і не витрачайте жодної зайвої хвилини. Звідти її забере наш співробітник для відправки.
-
Зона експрес-видачі посилки
Оплачуйте посилки онлайн і швидко забирайте їх в спеціальній зоні.
-
Поділ клієнтських зон: для відправників і одержувачів
Для клієнтів, які не хочуть самостійно оформляти й оплачувати онлайн, ми теж придумали поліпшення, прискоривши процес обслуговування.
-
Комфортна зона огляду посилки
Замовляєте одяг, взуття або гаджети? Перевіряйте і міряйте все в новій зоні огляду – з примірочною, дзеркалом, пуфом і, звичайно, розеткою, щоб переконатися – з вашим новим гаджетом все в порядку.
Ми тільки почали тестувати цей формат. Це експеримент. Будемо знаходити баги і виправляти їх, слухати зворотний зв’язок клієнтів і реалізовувати їх побажання. Це перший з багатьох експериментів і продуктів в бета-версії, які ми плануємо випустити на ринок.
Автор: Володимир Поперешнюк, співзасновник Нова пошта
Читайте також –