Володимир Поперешнюк, Нова пошта: Запускаємо відділення нового формату – воно дуже круте

Володимир Поперешнюк, Нова пошта: Запускаємо відділення нового формату – воно дуже круте

07.05.2019 04:00
  1958
Ukrainian Retail Association

Зони self-сервісу та drop-off, експрес-видача посилок, різні клієнтські зони, а також примірочна в залі огляду посилок – співзасновник Нова пошта розповів про впровадження компанією відділень нового формату.

Цей матеріал також доступний російською мовою

За 18 років з дня заснування Нова пошта наш бізнес кардинально змінився. Ми живемо в світі, де найбільші глобальні компанії інвестують не в стіни та автомобілі, а в технології та процеси. Якщо в компанії немає сильних IT та digital-напрямків – вона не має майбутнього. Ми багато інвестуємо в інфраструктуру: запустили Київський інноваційний термінал (КІТ), добудували Хмельницький інноваційний термінал (ХІТ), істотно розширили мережу відділень різних форматів і поштоматів, придбали нові автомобілі. Але зараз ми стали все більше інвестувати в софт: оновлюємо мобільний додаток і бізнес-кабінет, запустили NovaPay, змінюємо IT-систему.

Також експериментуємо з новими інноваційними форматами відділень. Зараз в Києві запускаємо в бета-версії відділення нового формату. Воно вже дуже круте.

Що ж в цьому новому форматі особливого?

  1. Зона self-сервісу (самообслуговування)

Ви приходите з товаром, обираєте для нього правильну упаковку, створюєте експрес-накладну в мобільному додатку, друкуєте наклейку і залишаєте посилку в зоні drop-off. Вам більше не потрібно взаємодіяти з оператором або чекати. Швидко і просто.

  1. Зона drop-off

Приходите із заздалегідь упакованою і оформленою онлайн посилкою? Залиште її в зоні drop-off і не витрачайте жодної зайвої хвилини. Звідти її забере наш співробітник для відправки.

  1. Зона експрес-видачі посилки

Оплачуйте посилки онлайн і швидко забирайте їх в спеціальній зоні.

  1. Поділ клієнтських зон: для відправників і одержувачів

Для клієнтів, які не хочуть самостійно оформляти й оплачувати онлайн, ми теж придумали поліпшення, прискоривши процес обслуговування.

  1. Комфортна зона огляду посилки

Замовляєте одяг, взуття або гаджети? Перевіряйте і міряйте все в новій зоні огляду – з примірочною, дзеркалом, пуфом і, звичайно, розеткою, щоб переконатися – з вашим новим гаджетом все в порядку.

Ми тільки почали тестувати цей формат. Це експеримент. Будемо знаходити баги і виправляти їх, слухати зворотний зв’язок клієнтів і реалізовувати їх побажання. Це перший з багатьох експериментів і продуктів в бета-версії, які ми плануємо випустити на ринок.

Автор: Володимир Поперешнюк, співзасновник Нова пошта

Читайте також –

Нова пошта випустила облігації на 300 млн грн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку