Власники Нова пошта купили кур’єрську онлайн-платформу iPOST

Власники Нова пошта купили кур’єрську онлайн-платформу iPOST

21.01.2021 11:10
  1231
rau

Засновники служби доставки Нова Пошта В’ячеслав Климов і Володимир Поперешнюк інвестували в кур’єрський сервіс iPOST. Експерти вважають, що мета угоди – отримати доступ до IT-рішень і процесів компанії для того, щоб скласти конкуренцію існуючим сервісам доставки Glovo і Rocket.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це пише видання Retailers. За даними сервісу OpenDataBot, Клімов і Поперешнюк в серпні 2020 року сукупно придбали 81,46% статутного капіталу компанії Айпост Прогрес, яка володіє сервісом iPOST. Суму угоди сторони не розголошують. Засновники сервісу iPOST Сергій Жмудь і Максим Плющев залишилися співвласниками компанії – кожен володіє часткою в 9,27%.

Як пише видання, фінансовим радником угоди виступила компанія Capital Times. На сайті компанії в розділі «угоди» повідомляється, що Capital Times допомогла залучити приватних інвесторів для розвитку бізнесу «інноваційному українському кур’єрського сервісу, який було збудовано на основі власної кур’єрської онлайн-платформи».

«Ми завжди тримаємо руку на пульсі світових трендів і нових технологій, тому не можемо бути осторонь від краудсорсингових проєктів, які змінюють економіку в цілому і галузь логістики, зокрема. Ми інвестуємо в швидкість і таланти. Компанія iPOST нам здається саме такою», – розповіли виданню в прес-службі Нова пошта. Також в компанії додали, що спільно з iPost вони залучили великих клієнтів – АТБ і Fozzy. Суму угоди сторони не розголошують.

Як припустив у коментарі виданню колишній керівник департаменту розвитку цифрових технологіі̆ Нова пошта Артем Волхонський, компанія купила iPOST заради доступу до IT-рішень і процесів компанії для поліпшення власного сервісу. Також він припустив, що Нова пошта може відокремити кур’єрську доставку в окремий бренд, який буде намагатися конкурувати з такими сервісами як Glovo і Rocket.

«Побудувати конкурента цих сервісів в поточних процесах з термінальною логістикою не вийде і запуск окремого бренду зі своїми процесами виглядає логічно», – додав Волхонський.

Довідка. iPOST – українська онлайн-платформа кур’єрської доставки, заснована в 2016 році Максимом плющевого і Сергієм Жмуді. Платформа з’єднує кур’єрів і відправників. Кур’єри реєструються в додатку iPOST, де знаходять замовлення і доставляють їх за оплату. З кожної доставки iPOST стягує комісію.

 Група Нова пошта  – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку доставку кожному клієнту – до відділення, почтомату, за адресою – і дозволяє тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном. Мережа компанії налічує більше 7400 відділень по всій Україні, а кількість відправлень лише за 2019 рік перевищила 212 млн. НП Логістик – компанія, що надає послуги фулфілмента: зберігання товару на складах, комплектацію і відправлення замовлень одержувачу. Пост Фінанс – небанківська фінансова установа, завдяки якій клієнти компанії можуть здійснювати грошові перекази та операції з електронними грошима. Нова пошта Глобал розвиває міжнародну партнерську мережу, щоб надавати клієнтам послуги з експрес-доставки не лише в Україні, а й за кордоном.

Джерело: Retailers

Читайте також

Нова пошта запроваджує нову концепцію відділень і шукає для них співінвесторів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку