Власники Нова пошта купили кур’єрську онлайн-платформу iPOST

Власники Нова пошта купили кур’єрську онлайн-платформу iPOST

21.01.2021 11:10
  1186
rau

Засновники служби доставки Нова Пошта В’ячеслав Климов і Володимир Поперешнюк інвестували в кур’єрський сервіс iPOST. Експерти вважають, що мета угоди – отримати доступ до IT-рішень і процесів компанії для того, щоб скласти конкуренцію існуючим сервісам доставки Glovo і Rocket.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це пише видання Retailers. За даними сервісу OpenDataBot, Клімов і Поперешнюк в серпні 2020 року сукупно придбали 81,46% статутного капіталу компанії Айпост Прогрес, яка володіє сервісом iPOST. Суму угоди сторони не розголошують. Засновники сервісу iPOST Сергій Жмудь і Максим Плющев залишилися співвласниками компанії – кожен володіє часткою в 9,27%.

Як пише видання, фінансовим радником угоди виступила компанія Capital Times. На сайті компанії в розділі «угоди» повідомляється, що Capital Times допомогла залучити приватних інвесторів для розвитку бізнесу «інноваційному українському кур’єрського сервісу, який було збудовано на основі власної кур’єрської онлайн-платформи».

«Ми завжди тримаємо руку на пульсі світових трендів і нових технологій, тому не можемо бути осторонь від краудсорсингових проєктів, які змінюють економіку в цілому і галузь логістики, зокрема. Ми інвестуємо в швидкість і таланти. Компанія iPOST нам здається саме такою», – розповіли виданню в прес-службі Нова пошта. Також в компанії додали, що спільно з iPost вони залучили великих клієнтів – АТБ і Fozzy. Суму угоди сторони не розголошують.

Як припустив у коментарі виданню колишній керівник департаменту розвитку цифрових технологіі̆ Нова пошта Артем Волхонський, компанія купила iPOST заради доступу до IT-рішень і процесів компанії для поліпшення власного сервісу. Також він припустив, що Нова пошта може відокремити кур’єрську доставку в окремий бренд, який буде намагатися конкурувати з такими сервісами як Glovo і Rocket.

«Побудувати конкурента цих сервісів в поточних процесах з термінальною логістикою не вийде і запуск окремого бренду зі своїми процесами виглядає логічно», – додав Волхонський.

Довідка. iPOST – українська онлайн-платформа кур’єрської доставки, заснована в 2016 році Максимом плющевого і Сергієм Жмуді. Платформа з’єднує кур’єрів і відправників. Кур’єри реєструються в додатку iPOST, де знаходять замовлення і доставляють їх за оплату. З кожної доставки iPOST стягує комісію.

 Група Нова пошта  – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку доставку кожному клієнту – до відділення, почтомату, за адресою – і дозволяє тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном. Мережа компанії налічує більше 7400 відділень по всій Україні, а кількість відправлень лише за 2019 рік перевищила 212 млн. НП Логістик – компанія, що надає послуги фулфілмента: зберігання товару на складах, комплектацію і відправлення замовлень одержувачу. Пост Фінанс – небанківська фінансова установа, завдяки якій клієнти компанії можуть здійснювати грошові перекази та операції з електронними грошима. Нова пошта Глобал розвиває міжнародну партнерську мережу, щоб надавати клієнтам послуги з експрес-доставки не лише в Україні, а й за кордоном.

Джерело: Retailers

Читайте також

Нова пошта запроваджує нову концепцію відділень і шукає для них співінвесторів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку