Нова пошта: від логістики до продажу власних товарів

Нова пошта: від логістики до продажу власних товарів

23.11.2018 08:05
  314
rau

Нова пошта вирішила освоювати нові ніші. Тільки на продажу книжок з казками компанія може заробити за найближчі три місяці мільйони гривень.

Як пише Liga.Tech, 22 листопада директор з маркетингу Нова пошта Ірина Холод розповіла у “Facebook live Чутки в Шафі” як вплине на ринок зниження безмитного ліміту доставки посилок з-за кордону, як новий закон про поштовий зв’язок може призвести до монополізації ринку і як Нова пошта збирається продати 300 000 Лускунчиків. RAU вибрала найцікавіше з висловлювань топ-менеджера.

Про Чорну п’ятницю

В іноземних інтернет-магазинах, так звана “Чорна п’ятниця” – це розпродаж з реальними знижками до 95%. А не так як у нас – “типу знижки” починаються ще за два тижні до події. У цей період ми спостерігаємо сплеск доставок замовлень через наш сервіс. Близько 90% іноземних товарів йде з США. Решта 10% – це Великобританія і трохи іншої Європи.

Про “митне очищення”

Всі посилки, які перетинають кордон України, підлягають “митному очищенню”. Тобто перевірці, чи коштують вони більше 150 євро. Як це контролюється? При відправленні посилки з-за кордону на ній вказується її вартість. Якщо ця сума менше 150 євро, то великих проблем немає. Якщо більше, то по приходу посилки в Україну ми просимо додаткові документи, які потрібні для “митного очищення”. Ми допомагаємо клієнтам її робити, тому що насправді процедура досить складна. Потрібно заплатити податки і так далі. Це не дуже зручно і займає час.

Про законопроект “100 євро”

90% всього, що ми ввозимо в Україну з Америки і Британії, коштує менше 100 євро. Тому ці 90% ця зміна точно не торкнеться. Якщо взяти товари з Китаю, то там середній чек взагалі близько 20 євро. На ці посилки дані зміни точно не вплинуть.

Про поштомати

Польща живе з поштоматами давно. Дуже багато поштоматів в Німеччині від DHL – там їх близько 2000 штук. Активно вони використовуються в прибалтійських країнах.

Ми зараз починаємо їх розвивати, тому що розуміємо: населення вже готове. Є багато посилок, придатних для відправлень через почтомати. Люди вже звикли платити в платіжних терміналах. Ми звикли все робити в онлайн.

Зараз вже встановлено 158 почтоматів. Наприклад, в магазинах Ашан, на Майдані в Глобусі, в мережі магазинів ЛотОК. В основному це Київ.

Буквально днями встановили кілька поштоматів у Полтаві, на історичній батьківщині компанії. План на наступний рік – 500 поштоматів. Вони будуть встановлені як в зоні самообслуговування у відділенні, так і окремо стоять.

Є плани заходити в житлові комплекси, де живе молодь, ментально готова користуватися такими послугами.

Про вихід у книжковий рітейл

Посилка Wowbox для дітей – новий, самостійний і не логістичний продукт Нова пошта. У ньому книжка видавництва Art Nation – Лускунчик Мишачий Король з ілюстраціями української художниці Євгенії Гапчинської, а також тематичні наклейки, розмальовка, значки, промокод на дитячий контент в Megogo. Обкладинка і картинки всередині книжки інтерактивні. За допомогою спеціального додатку на смартфоні діти можуть знайомитися з героями в доповненої реальності (AR).

Нові казки збираємося видавати і розсилати щомісяця. Наступними будуть Кіт у чоботях і Спляча красуня. Ми розраховуємо, що продукт окупиться в річній перспективі.

Таким чином хочемо формувати дитячу аудиторію – своїх майбутніх клієнтів.

Про можливу монополію Укрпошти

Загроза в тому, що відправлення до 10 кг будуть монополізовані одним гравцем ринку. E-commerce, який працює з нами, Укрпошта та іншими гравцями ринку доставки, в основній масі відправляє посилки до 10 кг. Це 80% всіх відправлень.

Проблема в тому, що не регламентовані і не зафіксовані визначення оператора універсальної поштової послуги. Немає чіткого розуміння, хто може надавати такі послуги. Ми не можемо подати заявку в НКРЗІ. Боїмося, що може статися монополізація ринку до 10 кг.

Про нову послугу redBOX

Сьогодні запускаємо новий продукт під назвою redBOX. Це пропозиція, коли відправка, доставка та інші послуги, включені в одну вартість. Аналог конверта з маркою: все, що поміститься в коробку встановленого розміру, а вага не повинен перевищувати 1 кг. Продукт діджитальний: його можна замовити в особистому кабінеті на сайті Нова пошта або в мобільному додатку. Орієнтуємо це на e-commerce, малих і середніх підприємців: вони часто стикаються з поверненнями і відмовами від товару.

З корпоративними клієнтами ми зможемо випускати ко-брендинг коробки. Буде ще три розміри redBOX-один трохи менше і два побільше. Зараз запускаємо технічний тест, щоб перевірити всі онлайн-інструменти, включені в послугу.

Якщо переадресація і повернення не знадобляться, клієнту запропонують інший варіант – easyBOX. Він з’явиться в наступному році, тільки з доставкою і коробкою. Ціновий діапазон буде інший.

Джерело: Liga.Tech

Читайте також

Як Нова пошта перевела третину клієнтів на онлайн-обслуговування за допомогою програми


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку