Огляд новин в fashion-рітейлі: INTERTOP, Koton, VOVK, і 12 брендів в River Mall

Огляд новин в fashion-рітейлі: INTERTOP, Koton, VOVK, і 12 брендів в River Mall

12.04.2018 08:05
  438
Виктор Нагорский

Компанія INTERTOP продовжує нарощувати обсяги онлайн-продажів, Koton озвучив плани експансії на українському ринку, Colin’s запускає інтернет-магазин, VOVK відкрив торгові точки в новому концепті, Week запустив проект «Онлайн-чек», а ТРЦ River Mall підписав 12 fashion-брендів.

Colin’s запускає інтернет-магазин і розширює фізичний роздріб

Colin’s Україна планує в травні-червні запустити інтернет-магазин, а також розширити мережу фізичних магазинів на сім торгових об’єктів до кінця року. Про це повідомив директор з продажів Colin’s Україна Волкан Пекер під час свого виступу на RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018.

За його словами, технічна частина інтернет-магазину вже тестується, він буде працювати на загальній платформі міжнародної компанії, до якої підключать і Україну. Рітейлер очікує від онлайн-каналу в Україні отримувати обсяг продажів більший, ніж у найуспішнішої роздрібної точки рітейлера. В середньому по компанії в світі онлайн генерує 6-7% продажів. Хоча, як уточнив Пекер, в Європі частка покупок через інтернет доходить до 10-15%.

Крім онлайн-каналу, українська команда турецького бренду збільшує і фізичну присутність компанії: на найближчі два роки заплановано відкриття 10 роздрібних магазинів, сім з яких відкриються вже в цьому році. Зараз мережа Colin’s в Україні об’єднує 65 торгових точок.

Intertop нарощує онлайн-продажі

Один з найбільших fashion-рітейлерів України Intertop поділився підсумками 2017 року і планами на 2018-й. Як розповів CEO компанії Сергій Бадрітдінов, розвиток мультиканальних продажів залишається одним з ключових завдань рітейлера на цей рік. За 2017-й продажі через онлайн-канал збільшилися на 64%, а в цілому продажі online-by-sell (OBS) зросли в 3,6 рази.

Пік трафіку в інтернет-магазинах intertop.ua і ecco.com.ua був зафіксований в листопаді минулого року на «Чорну п’ятницю» – тоді портали відвідало понад 1,65 млн користувачів. Олексій Сапунков, Chief Digital Officer Intertop, підкреслив, що крім розвитку онлайн-магазинів компанія багато уваги приділяє просуванню мобільного додатку. Також в компанії працюють і над впровадженням систем штучного інтелекту і чат-ботів. подробиці за посиланням.

Koton планує відкрити 15 магазинів в Україні за два роки

Ще один великий турецький рітейлер, який нещодавно заявив про вихід в Україну, бренд Koton, озвучив плани експансії в країні. Як розповів глава відділу розвитку Koton Альпер Акін, в 2018 році компанія відкриє два магазини в Києві – один, площею 1555 кв. м в торгово-розважальному центрі Lavina Mall, другий – в Sky Mall. У наступному році планується розвиток в інших містах – Одесі, Львові, Харкові, Дніпрі, Запоріжжі. До 2020 року, згідно з планом компанії, мережа магазинів має зрости до більш ніж 15 точок.

В цілому, Україна стане 28-ю країною для бренду. Турецький рітейлер планує до 2023 року стати провідним міжнародним брендом молодіжного модного одягу з найсучаснішими колекціями, представленими на всіх п’яти континентах. Зараз Koton об’єднує понад 500 торгових точок в 27 країнах.

VOVK відкрив два магазини в оновленому концепті

Нові магазини українського бренду жіночого одягу VOVK з оновленим інтер’єром відкрилися на початку березня в столичному ТРЦ Sky Mall і чернігівському ТРЦ Hollywood. Таким чином, мережа магазинів бренду об’єднує вже 26 торгових точок в країні.

Як уточнили RAU в прес-службі компанії, 3 березня мережа поповнилася магазином в торгово-розважальному центрі Sky Mall в Києві. Студія стала вже восьмою для мережі в столиці України. Вона зайняла площу в 150 кв. м у центрального входу на першому поверсі ТРЦ Sky Mall.

Ще одна торгова точка бренду відкрилася 8 березня в ТРЦ Hollywood в Чернігові. Студія з оновленим дизайном площею в 149 кв. м, розмістилася біля центрального входу на першому поверсі ТРЦ. Цей магазин став першим для бренду VOVK в Чернігові. В оновленому інтер’єрі магазинів виділяються великі дзеркала з лампочками, дерев’яні манекени, світильники, дерев’яні елементи в дизайні і більше світла. Крім того, в магазинах представлена не тільки одяг, але і взуття.

River Mall підписав 12 fashion-брендів

Керуюча компанія і брокери ТРЦ River Mall, що будується в Києві,  продовжують формувати tenant-mix об’єкта. Крім уже анонсованих Сільпо, Планета Кіно і Papashon, договори оренди приміщень в ТРЦ підписала компанія МD Fashion, яка відкриє відразу дев’ять магазинів (Diesel, G-star, Walker, Accessorize, Tommy Hilfiger, GANT, Pepe Jeans, Replay, Under Armour), а також MNS Investment, яка в River Mall буде представлена трьома брендами (Calzedonia, Intimissimi і Tezenis).

Нагадаємо, ТРЦ River Mall будується на Дніпровській набережній на Лівому березі Дніпра, в густонаселеному житловому масиві недалеко від метро Осокорки. У складі багатофункціонального комплексу загальною площею 140 000 кв. м (орендною – 61 550 кв. м), плануються торгова та розважальна зони, бізнес-центр, багаторівневий надземний і підземний паркінги на 1 550 машиномісць. Відкриття комплексу заплановано на 2019 рік.

Megasport стане «якорем» ТРЦ Forum Lviv

Мультибрендова мережа спортивного одягу Megasport орендувала приміщення площею понад 1200 кв. м для відкриття магазину в торгово-розважальному центрі Forum Lviv. Як повідомила прес-служба компанії Multi Ukraine, яка управляє ТРЦ Forum Lviv, магазин розміститься в зоні головного атріуму на другому поверсі торгового центру і стане якірним оператором ТРЦ Forum. В асортименті торгової точки буде представлений спортивний одяг, взуття та аксесуари від провідних світових виробників.

У ТРЦ також уточнили, що відкриття магазину планується протягом квітня-травня. Зараз мережа Megasport в Україні, згідно з інформацією, представленою на сайті компанії, налічує 46 торгових точок в 27 містах країни.

За тиждень LC Waikiki відкрив в Києві три нових магазини

Нові об’єкти турецького рітейлера розмістилися в ТЦ Rive Gauche, Рітейл Парку Петрівка, а також в київському ТРЦ Караван. Як повідомила прес-служба компанії, магазин LC Waikiki в ТЦ Rive Gauche був відкритий 28 березня і став єдиним fashion-рітейлером в першій черзі торгового центру, зайнявши площу 715 кв. м. «Ми спробувало представити найкраще з усього асортименту, враховуючи невелику торгову площу, – прокоментував відкриття регіональний директор LC Waikiki Олексій Гришко. – Завдяки особливостям оновленого концепту 3G light, нам вдалося максимально підкреслити і візуалізувати кожну із зон. Вже сьогодні ми можемо сміливо заявити про досягнуті домовленості з компанією Immochan Україна про розміщення в другій фазі ТРЦ».

Ще один магазин мережі відкрився 31 березня в Рітейл Парку Петрівка. Він почав роботу в новому концепті і розмістився поряд з торговим об’єктом французького спортивного бренду Decathlon, зайнявши площу 1 134 кв. м. А 4 квітня відбулося відкриття магазину LC Waikiki в київському ТРЦ Караван. Ця торгова точка стала однією з найбільших в українській мережі LC Waikiki – її площа становила 1800 кв. м. Завдяки цим відкриттям мережа турецького рітейлера виросла до 11 магазинів в Києві і 24-х в Україні. У подальших планах компанії – вже протягом найближчих місяців запустити нові торгові об’єкти в Харкові, Херсоні, Одесі, Вінниці, Луцьку, Рівному та в Києві.

Український бренд GIULIA відкрив магазин в Житомирі

У торговому центрі Глобал UA в Житомирі відкрився новий магазин українського бренду жіночої білизни GIULIA. Про це повідомила компанія Retail&Development Advisor, яка виступила брокером в підписанні договору оренди приміщення під магазин. Нова торгова точка розмістилася на першому поверсі ТРЦ Глобал UA, її площа склала трохи більше 50 кв. м.

Arricano розширив пул fashion-операторів в ТРЦ Проспект і РайON

Девелоперська компанія Arricano, керуюча чотирма торгово-розважальними комплексами в Україні, залучила нових fashion-операторів в свої столичні об’єкти. Так, в ТРЦ Проспект відкрився новий магазин взуття та аксесуарів Vitto Rossi. На площі 250 кв. м представлена ​​чоловіча та жіноча колекції, сумки, ремені, аксесуари, а також лінійка засобів по догляду за взуттям. Крім цього, в ТРК Проспект з’явився магазин португальського бренду жіночих аксесуарів Parfois, представлений на українському ринку компанією ARGO. У новій торговій точці площею 100 кв. м представлені сумки, клатчі, біжутерія, годинники, окуляри, ремені, шалі і шарфи, головні убори, гаманці та інше.

Ще три нових бренди з’явилися в ТРЦ РайON. З початку весни тут відкрилися магазини Shyk, Peak і Sharman. Новий мультибрендовий магазин взуття Sharman зайняв площу в 270 кв. м, його асортимент складається з взуття українських, польських, турецьких і китайських виробників. Торгова точка спортивного і повсякденного одягу і взуття Peak зайняла 190 кв. м, запропонувавши покупцям чоловічий та жіночий спортивний одяг, форму для баскетболу і футболу, а також кросівки і аксесуари. Ще один мультибренд, що відкрився в ТРЦ – магазин одягу і білизни Shyk – розмістився на площі 163 кв. м.

TOP SECRET і Peak Sport відкрилися в ТЦ GLOBUS

У столичному торговому центрі GLOBUS в березні з’явилося два нових fashion-бренди. На початку березня в торговому центрі відкрився оновлений фірмовий магазин польського бренду casual одягу, взуття та аксесуарів для чоловіків і жінок TOP SECRET. Торгова точка розмістилася на площі 184 кв. м в ТЦ GLOBUS 1.

Пізніше, 23 березня, в ТЦ GLOBUS 2 відкрився оновлений фірмовий магазин спортивного бренду Peak загальною площею 97 кв. м. Він розмістився на «мінус» першому поверсі ТЦ GLOBUS 2.

Український бренд Week запустив проект «Онлайн-чек»

З початку березня покупці монобрендових дрес-маркетів Week отримують електронний касовий чек, який приходить їм повідомленням в додаток Viber. При цьому за бажанням клієнта збереглася можливість отримати стандартний чек в паперовому форматі.

«При розробці і запуску проекту ми керувалися тим, щоб створити максимально комфортні умови для наших покупців не тільки в момент покупки, але і в гарантійний період. По-перше, клієнтові не завжди зручно забирати з собою чек, іноді його просто викидають, не відходячи від каси. По-друге, чек, який зберігається на смартфоні, спрощує процедуру обміну і повернення товару. У клієнта завжди під рукою інформація про те, коли і в якому магазині він зробив покупку. На відміну від паперового чека, вона не загубиться через час. Це особливо актуально для нашого бренду, оскільки ми пропонуємо розширений термін гарантії 60 і більше днів», – розповіла куратор проекту «Онлайн-чек» Надія Кордюк.

Інформація про клієнтів вноситься в базу один раз при першій покупці. Надалі покупцеві досить назвати контактний номер телефону при розрахунку на касі в будь-якому дрес-маркеті мережі. З моменту запуску проекту понад 70% покупців дрес-маркетів Week підтвердили бажання отримувати чек в електронному вигляді. Тому в компанії не виключають розширення цього проекту і на інші програми.

У Києві відкрився перший магазин словенського бренду ALPINA

У столичному ТРЦ Plazma відкрився перший в країні монобрендовий магазин бренду спортивного взуття ALPINA. Цей бренд був заснований в 1947 році. Фабрика з виробництва взуття ТМ ALPINA знаходиться в Словенії, а мережа магазинів бренду в Європі об’єднує близько 100 торгових точок.

Перший же магазин в Україні, площею 200 кв. м, розмістився на другому рівні ТРЦ Plazma в Києві. В асортименті торгового об’єкта представлена не тільки жіноча і чоловіча лінії взуття для активного відпочинку та туризму, а й спортивне професійне взуття для лижників від ТМ ALPINA. У майбутньому в магазині також з’явиться дитяча лінійка товарів.

Читайте також –

Моди більше немає: власник італійського бренду Santoni про тенденції на взуттєвому ринку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку