Чудова п’ятірка: найуспішніші топ-менеджери в рітейлі України за версією Власть денег
Співвласники або топ-менеджери Yves Rocher Україна, АТБ, Brocard, VOVK і EVA увійшли в список найуспішніших українських менеджерів за версією журналу «Власть денег»
Цей матеріал доступний російською мовою
Нещодавно в рамках серії фірмових рейтингів журнал ВД представив топ-25 найуспішніших менеджерів українських компаній. При відборі кандидатів головним критерієм було вміння знайти ефективну відповідь на виклики, що стоять перед компанією, в тому числі і на проблеми, що виникли через зовнішні обставини, що не залежать від компанії . Також враховувалися досвід роботи й інші професійні показники. Використовувалися відомості з різних відкритих джерел, в тому числі офіційна інформація компаній, повідомлення ЗМІ, думки галузевих експертів.
RAU проаналізувала рейтинг, і вибрала з нього власників і топ-менеджерів компаній, пов’язаних з рітейлом. Список наводиться в алфавітному порядку.
Анна Запталова, генеральний директор Yves Rocher Україна
Анна Запталова керує українським підрозділом Yves Rocher – французького бренду, який вже більше 60-ти років створює косметичні та парфумерні засоби на основі інгредієнтів рослинного походження: екстрактів, смол, масел і особливих видів воску.
Стратегія дистрибуції Yves Rocher в Україні включає активний розвиток двох напрямків: роздрібної дистрибуції через монобрендові бутіки і e-commerce. Під керівництвом Анни Запталовой компанія Yves Rocher Україна побудувала потужну мережу бутиків Yves Rocher і в той же час добилася дуже позитивної динаміки онлайн-продажів. Завдяки системі власної дистрибуції компанія мінімізує штучні націнки по всьому ланцюжку.
Борис Марков, голова ради директорів, генеральний директор корпорації АТБ
Борис Марков очолює корпорацію АТБ з січня 2005 року. Під його керівництвом корпорація АТБ реалізувала інноваційні для українського ринку проекти, завдання яких – вивести підприємство на світовий рівень ведення бізнесу.
Зокрема, це впровадження системи ERP на базі платформи Oracle Retail; використання систем WMS, TMS і GPS в логістиці; використання Space Planning, Floor Planning, Web Publisher, програмних продуктів мерчандайзингу компанії Strategix в маркетингу; впровадження інформаційно-аналітичної системи BI (business intelligence).
Ядром корпорації АТБ є компанія «АТБ-Маркет». У квітні 2020 року вона успішно масштабувала сервіс онлайн-предзамовлення (Click & Collect) товарів і продуктів першої необхідності, а в кінці травня запустила в тестовому режимі повний цикл власного інтернет-магазину.
Людмила Севрюк, директор Брокард-Україна
Людмила Севрюк в 1981 році закінчила торговельний факультет Київського торгово-економічного інституту. Після закінчення вузу працювала в Києві товарознавцем в оптово-роздрібному об’єднанні «Дитячий світ», з 1991 року обіймала посаду начальника відділу зовнішньоекономічних зв’язків універмагу «Дитячий світ» у Дарниці. З 1999 року – директор ТОВ «Брокард-Україна», компанії, з якою в 1997-му почалася нова історія преміальної косметики і парфумерії в Україні. Під керівництвом Людмили Севрюк компанія «Брокард-Україна» побудувала найбільшу в країні мультибрендовую мережу сегмента luxury.
Мережа магазинів BROCARD, Kiehl’s, М.А.С. представляє тільки оригінальну продукцію, працює виключно з офіційними представниками і постачальниками брендів в Україні, гарантує якість і справжність кожного товару і високі стандарти обслуговування.
Тетяна Семенченко, співвласник бренду і компанії VOVK
Тетяна Семенченко разом з чоловіком Віталієм Семенченко заснувала в 2012 році компанію VOVK. І за короткий проміжок часу вони змогли створити бренд, який відомий вже по всій Україні. VOVK – це та сама історія, коли хобі переростає в улюблену справу. Маленький бізнес, який приносив дохід в студентські роки, перетворився на велику всеукраїнську мережу з 39-ти студій жіночого одягу і трьох студій аксесуарів в 19-ти містах України, а також інтернет-магазин.
Ольга Шевченко, виконавчий директор Лінії магазинів EVA
Ольга Шевченко – управлінець з 20-річним стажем, закінчила Дніпропетровський держуніверситет за фахом «Економічна кібернетика», пройшла програму Executive MBA Міжнародного інституту бізнесу. З 2002-го по 2010-й обіймала посаду операційного директора, з 2010-го – виконавчий директор Лінії магазинів EVA – лідера на ринку drogerie.
Під керівництвом Ольги Шевченко компанія виросла до понад 1000 роздрібних магазинів, відкрила представництво в Китаї, налагодила співпрацю із закордонними партнерами. Високими темпами розвивається інтернет-магазин eva.ua.
За матеріалами ВД
Читайте також –
Впливова краса: топ-5 найвпливовіших бізнес-леді України з рітейлу