Кіт Степан, Ангела Меркель та інше: найкращі жарти і меми рітейлерів за місяць
Кіт Степан стає зіркою міжнародних рітейлерів, Сільпо постить комікси, Kasta – гороскоп шопоголіків, Burger King вкотре тролить McDonald’s, а також жарти від MakeUp, Eldorado, Епіцентр та інших.
Цей текст доступний також російською мовою
Головним українським мемом місяця став кіт Степан. Це сталося після того, як знімок харківського кота з’явився на сторінці співачки Брітні Спірс. І понеслося: знаменитий котик вже відмітився із рекламою сумки від модного бренду Valentino, шапки від Puma і кроксів від Crocs. Щось підказує, що це далеко не останні кампанії кота Степана. Instagram-акаунт зірки вже набрав лизько 1 млн фоловерів, у TikTok у котика вже понад 27,3 млн переглядів і 7,2 млн лайків.
8 грудня ІКЕА опублікувала в себе на сторінці рекламний постер, де жінка, схожа на Ангелу Меркель сидить у кріслі та дивиться у вікно. На постері написано – «Нарешті вдома» (Endlich zu Hause). Також в публікації на Facebook додали іронічний напис: «Передайте мені бінокль для опери, я хочу перевірити, чи Олаф уже зайнятий».
Примітно, що реклама вийшла у день, коли Ангела Меркель пішла з посади канцлера Німмечини. Її місце зайняв Олаф Шольц від Соціал-демократичної партії.
Burger King потролив McDonald’s до 50-річчя присутності мережі в Германії. На серії рекламних щитів в Мюнхені два бренди зображені як король і придворний блазень в середньовічних творах мистецтва з гаслом: «Кожному королю потрібен клоун». Персонажі, вочевидь, символізують маскотів брендів.
На випадок, раптом хтось не зрозуміє, вантажівка Burger King проїхала повз першого ресторану McDonald’s в Німеччині з одним із цих зображень і виклали це в Instagram бренду.
В Makeup критично поставилися до об’єму гаманців своїх покупців на Чорну п’ятницю й опублікували жарт із ось такими двома песиками.
В Епіцентр навпаки – вважають, що у покупців контейнер грошей на ремонт. Проте пообіцяли, що у Чорну п’ятницю так багато не знадобиться. Проілюстрували це все кадрами з культового серіалу “Breaking Bad”.
А от в Eldorado покупки на Чорну п’ятницю прив’язали до зарплати. “Типова ситуація, яка траплялась з кожним: пустий гаманець перед розпродажем. Став 👍, якщо жиза”, – написав рітейлер.
В Kasta на Чорну П’ятницю створили цілий гороскоп шопоголіків. Замість класичних тотемів – голівудські зірки.
Кінокадри, схоже, стали, однією з нових фішок у Kasta. Наступним разом маркетплейс звернувся до культового серіалу “Друзі”.
А ось так жартома в Kasta продемонстрували, як почувають себе у грудні та про що думають. А взагалі пропонують “кидати всі справи, заварювати улюблений чай та заходити до них”.
Тему кумедних тварин продовжили в Kasta і на тему снігу.
Тему котиків підтримав сир Пирятин.
Тим часом Сільпо запустив власні комікси, зробивши їх головним героєм багет. То він у ролі рок-зірки виступає, то своїм насінням пишається – піди збагни той багет.
“В чому ти зараз, малишка?” – запитує ЕКО-маркет.
І на останок: жарт про веб-аналітику від мережі Комп’ютерний Всесвіт.
Читайте також –