Осінній жартопад: кращі меми та жарти від українських рітейлерів в соцмережах за першу половину осені

Осінній жартопад: кращі меми та жарти від українських рітейлерів в соцмережах за першу половину осені

15.10.2021 09:00
  3714
Микола Маранчак

“Гра в кальмара”, падіння Facebook, реакція на новий iPhone 13 і фільм “Дюна” та інші меми і жарти від Kasta, Eldorado, Епіцентр К, MOYO, Комп’ютерний Всесвіт та інших компаній.

Цей текст доступний також російською мовою

Увечері 4 жовтня стався масштабний збій в роботі Facebook, а також Instagram, WhatsApp й Oculus, які належать корпорації. Соцмережі не працювали кілька годин по всьому світу. За цей час користувачі й окремі бренди встигли саркастично відреагувати на подію. “Щось лягає, щось минає, а Kasta — завжди з вами”, – відреагували, наприклад, на ситуацію в Kasta. І, здається, на щось натякають…

Чимало користувачів і брендів перемістилося в Twitter, де із задоволенням нагадали про себе. Там, наприклад, відмітився McDonald’s і (у тій же стрічці коментарів) Театр на Подолі, який скористався можливістю замовити хеппі-міл.

“Ідеальний час для перерви на каву”, – відреагував Starbucks.

“Сумною новиною” назвала подію в Twitter Укрпошта.

А от в Eldorado обійшлися без іронії – не на жарт перелякалися.

В інтернет-маркетплейсі Kasta відреагували також на новинку від adidas. “Мода, що ти робиш, припини”, – написали в Facebook.

Фора зайшла цього місяця по класиці – котикам. “Коли не пустив кота на розпакування пакетів із Фори”, – відреагував на вираз морди сіро-білого красеня рітейлер.

MOYO запропонував фоловерам зіграти у гру… в кальмара! Сподіваємося, виживуть усі учасники.

В Укрпошта настільки зацінили нашумілий серіал “Гра в кальмара” від Netflix, що навіть тимчасово поставили відсилку на нього собі на заставку. 1,5 тисяч лайків і коментарі в стилі “вогонь ситуативка” говорять про те, що логістичний оператор потрапив у ціль із цим ситуативним проявом.

На початку вересня в центрі Києва біля станції метро “Арсенальна” під вантажним автомобілем просіла й обвалилася плитка біля фонтану. Здавалося б, про що тут жартувати рітейлерам. Але в Епіцентр знайшли рішення та запропонували водію червоної газелі замовити в них плитку для відновлення пошкоджень.

Цього року новий iPhone не визвав такого мем-ажіотажу, як в минулі роки. Але й тут Eldorado знайшов як іронізувати – рітейлер запропонував порівняти його з минулими версіями, згадавши відомий мем із дівчатами й котом.

Про схожість останніх iPhone віджартувалися також у мережі Комп’ютерний Всесвіт.

Далі у мережі Комп’ютерний Всесвіт закінчилися жарти на тему техніки й електроніки, тож вони жартували на ресторанну тему.

Пирятин всюди вбачає бажання скуштувати їх сири, навіть у фільмі “Дюна”.

А от robota.ua побачили у зустрічі із Шай-Хулудом з “Дюни” алегорію на типову співбесіду з роботодавцем.

В ЕКО маркет, схоже, тільки почали розбиратися в мемах і зі швидкістю трипалого лінивця опублікували до 1 вересня мабуть один з найдревніших мемів інтернету. Хоча можливо рітейлер просто застряг в 2011 році.

Тим часом японський дизайнер Такаюкі Фукудзава створив шкарпетки з діркою для великого пальця.

Мережа гіпермаркетів Ашан запустила власний веб-серіал і тепер постить жарти із нього. От, як у цьому випадку, такий собі гороскоп.

Мережа супермаркетів Сільпо вийшла зі своїм інтерактивним контентом за межі соцмереж і розмістила в Києві на просп. Перемоги, 94/1 зашифрований білборд. Але розв’язати його все одно запропонували у Facebook.

Читайте також

Найкращі жарти та розіграші на 1 квітня від українських рітейлерів і брендів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку