
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


У 2017 році в Україні роздрібний товарообіг виріс на 8,8%. Це менше рівня споживчої інфляції.
LIGA.net підготувала інфографіку про те, що купували українці в минулому році. Вони витрачають в магазинах все більше грошей. У 2017 році роздрібний товарообіг досяг 587,7 млрд грн, що на 8,8% більше в порівнянні з попереднім роком. Незважаючи на зростання, говорити про поліпшення купівельної спроможності населення поки рано. У натуральному вираженні продажі скорочуються, говорить генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.
“Інфляція в минулому році склала 13,6%. Середня заробітна плата зросла за 11 місяців 2017 року на 25%. При таких показниках можна було розраховувати мінімум на 13% збільшення роздрібного товарообігу, оскільки головними чинниками високої інфляції були продукти, алкоголь і сигарети, які складають разом більше половини витрат українських домогосподарств “, – вважає Дорошенко.
Тенденцією 2017 року стало зниження частки податкових надходжень від найбільших рітейлерів – мереж АТБ, Епіцентр К, Ашан та інших, говорить Дорошенко. На підприємства оптової і роздрібної торгівлі сукупно довелося 10,5% всіх надходжень до державного бюджету, тоді як роком раніше – 12%.
Це говорить про перерозподіл торгівлі на користь ринків, які продають продукцію за нижчими цінами.
Джерело: LIGA.net
Продає Україна: підсумки роботи рітейлерів у 2017-му по областям (інфографіка)