Як виглядає преміальний кінотеатр Multiplex в київському ЦУМ (фотоогляд)
П’ятизальний кінотеатр площею 817 кв. м, який вміщує 100 осіб, почав роботу на 7-му поверсі столичного ЦУМ.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі кінотеатрів, преміальний Multiplex почав роботу 9 листопада в технічному режимі зі знижками на квитки до 50%. До уваги гостей представлено п’ять залів класу «Люкс», обладнаних за останнім словом техніки. Хол кінотеатру проектувало бюро Mono architects.
«Це по-справжньому історична подія – вперше у 80-річній історії київського Центрального універсального магазина в його стінах з’явиться кінотеатр. Холдинг Multiplex пишається своєю можливістю стати частиною київської історії», – підкреслив СЕО Multiplex Роман Романчук.
Надалі буде доступне ресторанне обслуговування закладів ЦУМ, стандартна лінійка снеків доповнена попкорном зі смаком трюфеля, а гості зможуть зробити замовлення безпосередньо в кінозалі. Дата офіційного урочистого відкриття буде повідомлена найближчим часом.
Нагадаємо, 4 вересня мережа кінотеатрів Multiplex представила в Одесі новий візуальний стиль і стратегію, розроблені креативної компанією Fedoriv. Вона включає в себе новий логотип, бренд-героя, шрифт, кольори, позиціонування та комунікацію з глядачем. Бренд-персонажем Multiplex стало відро попкорну на ім’я «Мультик», яке перегукується з назвою «Мультиплекс».
Довідка. Київський ЦУM (Центральний універмаг) – один з найбільших магазинів столиці, розташований у центрі міста на перетині вулиць Хрещатик і Богдана Хмельницького. Був закритий на реконструкцію в 2012 році, а знову відкритий в грудні 2016- го. В результаті реконструкції площі ЦУM збільшилися майже в два рази: загальна – до 45 000 кв. м, торгова – до 23 500 кв. м.
Читайте також –
“Дивись ширше”: як і навіщо Multiplex оновлює свій стиль і підхід до роботи