“Дивись ширше”: як і навіщо Multiplex оновлює свій стиль і підхід до роботи

“Дивись ширше”: як і навіщо Multiplex оновлює свій стиль і підхід до роботи

05.09.2019 08:05
  1265
Микола Маранчак

Над новим логотипом та айдентикою найбільшої мережі кінотеатрів України Multiplex працювало агентство Fedoriv, яке раніше оновило бренди Rozetka, Нова пошта, Будинок Іграшок та інших рітейлерів.

Цей текст доступний також російською мовою

4 вересня мережа кінотеатрів Multiplex представила в Одесі новий візуальний стиль і стратегію, розроблені креативною компанією Fedoriv. Вони включає в себе новий логотип, бренд-героя, шрифт, кольори, позиціонування і комунікацію з глядачем.

“Стратегія буде впроваджуватися і на місцях, і у всіх наших каналах комунікації. Процес ребрендингу займе деякий час. Запуск почнеться протягом чотирьох тижнів”, – розповів під час презентації генеральний директор мережі Multiplex Віталій Писаренко.

Головною перевагою старого стилю в компанії назвали лаконічність, проте вона перестала перегукуватися з новою головною ідеєю мережі кінотеатрів – дивитися ширше. У планах компанії відкрити в ЦУМ Київ преміальний кінотеатр з технологією ScreenX – 270-градусним панорамним форматом зображення нового покоління, що розширює композицію. Також нове позиціонування стало новим слоганом Multiplex – “Дивись ширше”.

За словами Андрія Федорова, Multiplex прагне до того, щоб фан починався ще до початку фільму – з відкриття програми на смартфоні. Засновник Fedoriv виділив наступні стратегічні рішення для мережі кінотеатрів:

  • розважати навіть в зонах очікування;
  • давати можливість використовувати кінозали не за призначенням (телеміст, конференції, святкування дня народження);
  • демонструвати те, чого не може ніхто (унікальний контент).

Відштовхуючись від цих рішення, в Multiplex об’єднали в новому логотипі кілька речей – екран, попкорн, букву М і ідею з приводу широкого кута бачення. “З точки зору геометрії, ми перейшли з 2D в 3D”, – додав Андрій Федоров.

Під час презентації візуального стилю також зробили акцент на оновлені кольорів – білий, червоний і чорний (#FFFFFF, #FF0000 і #221F1F RGB) і шрифт Styrene, які відтепер будуть використовуватися для брендування сувенірної продукції, одягу, додатку і рекламних матеріалів.

Бренд-персонажем Multiplex стало відро попкорну на ім’я “Мультик”, яке перегукується з назвою “Мультиплекс”. Його розкутий імідж повинен зменшити формальність бренду і зробити його більш агресивним і веселим, в тому числі, більш близьким підліткам.

Довідка. Multiplex — мережа багатозальних кінотеатрів, заснована в 2003 році, лідер українського ринку кінопрокату. Кінотеатри мережі представлені в 16-ти містах країни: Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Запоріжжі, Миколаєві, Херсоні, Харкові, Хмельницькому, Житомирі, Кривому Розі, Маріуполі, Чернігові, Полтаві, Луцьку та Черкасах.

Читайте також

Перший в Україні преміальний кінотеатр Multiplex відкриється в київському ЦУМ в III кварталі 2019-го


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку