Жертва H&M: Мережа Monton закриває магазини в Україні

Жертва H&M: Мережа Monton закриває магазини в Україні

21.02.2019 11:02
  1434
rau

Велика fashion-мережа Monton закриває українські магазини з 1 березня. Компанію не влаштовують результати продажів.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Магазини мережі Monton допрацьовують в Україні останній тиждень, розповіли LIGA.net директор торговельного центру і два керівники великої мережі. Основна частина торгових точок була закрита ще в січні і зараз у компанії залишилося всього два об’єкти – в ТЦ Глобус та InSilver на Позняках. Вони будуть закриті з 1 березня. Генеральний директор компанії Балтика Рітейл (розвивала мережу Monton) Максим Чечелєв повідомив, що рішення було прийнято в зв’язку з незадовільними показниками роботи в Україні.

Естонська компанія Baltika Group відкрила свій перший магазин Monton в Україні в 2000 році.

У 2014-му концерн продав свій український підрозділ Балтика Рітейл компанії Бориса Лойфенфельда Osaühing Ellipse Group. В офіційному повідомленні естонської компанії говорилося, що рішення було прийнято у зв’язку зі складною обстановкою в Україні та Росії. Сума угоди – 1,25 млн євро, виплатити цю суму покупець зобов’язався протягом п’яти років. Новий власник мережі планував розвивати бізнес на території України. Не склалося.

На початок 2019 року Monton керувала 16 магазинами в Україні.

«Власник мережі прийняв рішення про недоцільність продовження бізнесу в нашій країні, що пов’язано з невисокою купівельною спроможністю в Україні», – говорить Максим Чечелєв.

За минулий місяць було закрито 14 магазинів, ще два завершать роботу до кінця лютого. Мережа не планує розпродавати усі товари за дуже низькими цінами, непродані залишки передадуть в магазини в країнах Балтії.

Наступають конкуренти

Учасники ринку говорять, що рішення рітейлера йде врозріз із загальним трендом. «За останній рік продажі зросли на 10-20%, гривня стабільна і ринок оживає», – говорить співвласник мережі з продажу товарів для дому Butlers Дмитро Єрмоленко. Інша справа – конкуренти.

У 2018 році в Україні з’явилося близько 20 міжнародних брендів, серед яких такі сильні як H&M, DeFacto і Koton.

«Конкуренція в рітейлі одягу дуже сильна і вона буде посилюватися. Покупці переорієнтуються на недорогий одяг і, можливо, це стало однією з причин такого кроку мережі Monton», – каже голова Національного комітету ICSC (Міжнародна рада торгівельних центрів) в Україні Максим Гаврюшин.

Не виключено, що під тиском конкуренції свої магазини можуть закрити й інші рітейлери.

Додатковий фактор – зростання орендних ставок в цьому році на 10-15%. Проблемою може стати і брак місць для відкриття нових магазинів.

У 2018 році вакантність на ринку торговельної нерухомості Києва становила 5,8%, а в найуспішніших київських об’єктах вільних площ немає.

Джерело: LIGA.net

Читайте також –

Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі (частина 2)


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14