
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Велика fashion-мережа Monton закриває українські магазини з 1 березня. Компанію не влаштовують результати продажів.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Магазини мережі Monton допрацьовують в Україні останній тиждень, розповіли LIGA.net директор торговельного центру і два керівники великої мережі. Основна частина торгових точок була закрита ще в січні і зараз у компанії залишилося всього два об’єкти – в ТЦ Глобус та InSilver на Позняках. Вони будуть закриті з 1 березня. Генеральний директор компанії Балтика Рітейл (розвивала мережу Monton) Максим Чечелєв повідомив, що рішення було прийнято в зв’язку з незадовільними показниками роботи в Україні.
Естонська компанія Baltika Group відкрила свій перший магазин Monton в Україні в 2000 році.
У 2014-му концерн продав свій український підрозділ Балтика Рітейл компанії Бориса Лойфенфельда Osaühing Ellipse Group. В офіційному повідомленні естонської компанії говорилося, що рішення було прийнято у зв’язку зі складною обстановкою в Україні та Росії. Сума угоди – 1,25 млн євро, виплатити цю суму покупець зобов’язався протягом п’яти років. Новий власник мережі планував розвивати бізнес на території України. Не склалося.
На початок 2019 року Monton керувала 16 магазинами в Україні.
«Власник мережі прийняв рішення про недоцільність продовження бізнесу в нашій країні, що пов’язано з невисокою купівельною спроможністю в Україні», – говорить Максим Чечелєв.
За минулий місяць було закрито 14 магазинів, ще два завершать роботу до кінця лютого. Мережа не планує розпродавати усі товари за дуже низькими цінами, непродані залишки передадуть в магазини в країнах Балтії.
Учасники ринку говорять, що рішення рітейлера йде врозріз із загальним трендом. «За останній рік продажі зросли на 10-20%, гривня стабільна і ринок оживає», – говорить співвласник мережі з продажу товарів для дому Butlers Дмитро Єрмоленко. Інша справа – конкуренти.
У 2018 році в Україні з’явилося близько 20 міжнародних брендів, серед яких такі сильні як H&M, DeFacto і Koton.
«Конкуренція в рітейлі одягу дуже сильна і вона буде посилюватися. Покупці переорієнтуються на недорогий одяг і, можливо, це стало однією з причин такого кроку мережі Monton», – каже голова Національного комітету ICSC (Міжнародна рада торгівельних центрів) в Україні Максим Гаврюшин.
Не виключено, що під тиском конкуренції свої магазини можуть закрити й інші рітейлери.
Додатковий фактор – зростання орендних ставок в цьому році на 10-15%. Проблемою може стати і брак місць для відкриття нових магазинів.
У 2018 році вакантність на ринку торговельної нерухомості Києва становила 5,8%, а в найуспішніших київських об’єктах вільних площ немає.
Джерело: LIGA.net
Читайте також –
Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі (частина 2)