Головна > Новини > Звіти > Аналітика: клієнти Monobank віддають перевагу АТБ, Rozetka та McDonald’s
Аналітика: клієнти Monobank віддають перевагу АТБ, Rozetka та McDonald’s

Аналітика: клієнти Monobank віддають перевагу АТБ, Rozetka та McDonald’s

Мережа АТБ і супермаркети Сільпо та Фора, які входять до Fozzy Group, стали лідерами за популярністю в категорії «продукти й супермаркети» серед користувачів Monobank, суттєво обігнавши інших конкурентів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише інформагентство Інтерфакс-Україна, про це за підсумками аналізу 300 млн транзакцій за два роки зі старту проекту повідомив співзасновник банку Олег Гороховський в своєму Telegram-каналі.

Як уточнив підприємець, в супермаркетах АТБ було проведено 17,8 млн платежів, Сільпо – 12,7 млн, Фора – 3,2 млн. Також до п’ятірки у цій категорії увійшли Varus – 3,2 млн і Ашан – 2,9 млн.

Згідно з опублікованими даними, в категорії «авто і АЗС» основна частина покупок пройшла через дві компанії: ОККО – 2,9 млн і WOG – 1,6 млн. За ними слідують БРСМ – 0,6 млн, Socar і Shell – по 0, 3 млн.

Клієнти Monobank в категорії «кафе і ресторани» найбільшу перевагу віддають ресторанам McDonalds – 4,7 млн транзакцій, мережі Пузата Хата – 1 млн, кав’ярням Aroma Kava – 0,7 млн, закладам KFC – 0,5 млн і Франс.уа – 0,3 млн.

Для придбання побутової техніки та електроніки користувачі Monobank користуються інтернет-магазином Rozetka.ua – 114 000 операцій. Слідом ідуть компанії Алло – 90 500, Comfy – 77 200, Цитрус – 64 250 і Eldorado – 38 600.

В цілому, згідно зі статистикою Monobank, найбільше транзакцій було зроблено в продуктових магазинах і супермаркетах – 40,9%, за ними слідують кафе і ресторани – 13,7%.

За даними засновників Monobank, станом на початок жовтня 2019 року загальна кількість транзакцій за картками банку перевищила 300 млн, а сума покупок з моменту створення проекту в 2017 році склала більше 124 млрд грн.

Читайте також –

Що і як купують українці в інтернеті: дослідження GfK і OLX

Про автора