IV Modern Retail Forum: майбутнє рітейлу — за єдиною системою з технологій інновацій та емоційного досвіду

IV Modern Retail Forum: майбутнє рітейлу — за єдиною системою з технологій інновацій та емоційного досвіду

07.06.2019 04:00
  870
rau

Якими були головні акценти четвертого (і другого в цьому році) Modern Retail Forum. Подія, організована міжнародною компанією Modern Eхро у Варшаві, відбулась у межах XII Конгресу ринку FMCG, де компанія виступила також ключовим партнером.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Конгрес складався з кількох тематичних панелей і форуму Modern Eхро, довкола теми якого — “Шлях до магазину майбутнього» — згуртувалися експерти сфери рітейлу з Польщі, України, Румунії, Великобританії та США.

Рітейл крізь призму трендів, інновацій;  потенціал нейромаркетингу — для розуміння найглибших потреб сучасного споживача; закономірності поведінки клієнтів – через етнографію. Чому одні магазини завершують свій шлях, і за рахунок чого інші швидко стають успішними? Як бачить споживацький досвід наука неврологія.

Співвласники Modern Eхро, генеральний директор Петро Пилипюк (Україна) та генеральний директор Modern Expo SA Богдан Лукасік (Польща) виступили як експерти ринку В2В, на якому спільно працюють понад 20 років. Петро Пилипюк з темою «Роль інновацій в трансформації рітейлу» розповів, чому сьогодні компанія робить ставку на інновації, та який ефект для бізнесу своїх партнерів вони можуть принести найближчим часом. А Богдан Лукасік, з темою  «Чорно-білі аспекти технологічної революції в рітейлі» зосередився на тому, що ж може стати на заваді у впровадженні новітніх технологій, який віковий сегмент варто враховувати рітейлерам, плануючи свої стратегії, та які партнерські моделі можуть стати найбільш виграшними уже завтра.

Modern Eхро – міжнародна компанія, постачальник комплексних рішень для рітейлу в Центральній та Східній Європі. Це означає, що до її компетенцій входить розробка концептів магазинів будь-якого формату, вона володіє ресурсом, який дає можливість працювати з проектом від ідеї й до реалізацій. Цим, зокрема, займається компанія SQUARES, партнер якої Ігор Дідок, під час Modern Retail Forum виступив  з темою “Історія бренду в процесі проектування магазину”. Де розповів про те, як відбувається процес створення нового концепту, через які етапи він проходить та як трансформація торговельного простору здатна змінити емоційну складову сучасного рітейлу.

Паралельно з форумом компанія представила виставку SMART-продуктів, над якими вона працює спільно з партнерською інноваційною компанією MINT. Це Self Checkout (каса самообслуговування), вітрина холодильна GL; беквол цигарковий мультимедійний зі смарт-полицею; стійка зі смарт-полицею.

Серед величезної кількості обладнання для рітейлу,  у Modern-Eхро є також лінійка поштоматів, які виготовляються за ексклюзивною розробкою компанії ОMNIC, інноваційного постачальника комплексних self service рішень для логістики та рітейлу.

Виставковий стенд компанії Modern-Eхро, як частина її великого проекту “Магазин майбутнього” для виставки на EuroShop2020 у Дюссельдорфі, отримав багато схвальних відгуків клієнтів та партнерів. Тут відбулися важливі зустрічі з представниками таких відомих компаній як Zabka, Netto, Rotte Group, Coca-Cola, Epicentr K.

За підрахунками організаторів, у цьому році Конгрес в цілому відвідали 1200 гостей, 450 представників та топ-менеджерів рітейл-мереж, 500 FMCG виробників, 250 представників сфери послуг.

Читайте також  –

У стилі модерн: Modern-Expo розпочала ребрендинг (фото та відео)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку