
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу
Завдяки використанню новаторських підходів у традиційному бізнесі засновник компанії Йожеф Палашті (József Palásti)...


Про своє нове призначення Павло 15 серпня повідомив на власній сторінці у Facebook.
До цього Павло майже шість років працював маркетинг-директором Domino’s Pizza. За цей час український бізнес виріс з 20 піцерій і неповного покриття в доставці по Києву до 94 піцерій в двох країнах і 17 містах.
Після Domino’s Pizza Павло з липня по жовтень 2021 року працював в компанії Parimatch Ukraine на позиції керівника відділу доходів. Також Павло має досвід роботи в Mitsubishi Motors на посаді Marketing coordinator & Head of Digital Ukraine та директором по рекламі на порталі RIA.com.
Читайте також –
Юлія Бадрітдінова призначена CEO McDonald’s на ринках України, Чехії та Словаччини